doğalgazada zam

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
akaryakıta hergün gelen zamların arkasından doğalgazada % 18 zam geldi. Bu lpg ve aldığımız tüpede yansıyacaktır. En son mutfak tüpünü 74 liraya almıştım.artıkın 90 liraya falan çıkar. Motoruna gaz taktıranlar naapçek? Ne olcek bizim bu halimiz? Artık çıkardığımız bedava gazlarımı biriktirelim? :)
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Stok mu yapsak napsak anlamadım. Benzin stoğu, gaz stoğu,mazon stoğu .. :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zamlar güzel oldu,biraz az olmakla birlikte iyi...TEYET GEÇİRDİLER

 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
cebimizdeki son paranın da peşine düştüler demek
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
MT'de hergün zam topiği görmekten bıktım,zamlar gelmekten bıkmadı... :jocolor:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hala millet sessizya,hakikatten teğet geçirmişler,hissedilmemiş bile
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
küçükken masallarla uyuturlardı büyüdük bazılarımız hala masallarla uyuyor..
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
kucukken kimse bana masal anlatmayacak diye korkardim, buyudum ama simdi gel gor ki her onume gelen masal anlatiyor ( enflasyon bu ay gene eksi mi oldu yoksa arti ise milyonda bir falan mi yukseldi ? )
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
yupppppppiiiiiii...........ilk defa hiç kullanmadığım bir şeye zam geldi...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Şimdi birde 6 nisanda fatura kesilecek, 1 aydır kullandığım doğalgazı zamlı olarak kitleyecekler! Her zaman söylüyorum tekrarlayayım, Allah bu zamların, haksız vergilerin sorumlularını en baştakinden itibaren sürüm sürüm süründürsün. Hakkımı helal etmiyorum, çaldıkları-zorla aldıkları paralar cehennem çukurlarına yakacak olsun..
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bu gün fatura geldi, eski tarifeye göre ücretlendirmişler
herhal bir sonraki faturaya yansıyacak zamcıklar :)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Hadi eylem yapalım desem kaçınız bahanenizi hazırladınız? Çıkarın klavyelerinizi yazılı yapıyorum.Bahaneniz nedir?
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
% 15 Pkk % 25 Muhalefet % 60 akp yanlısı. gelde çık işin içinden.. meclisin önüne etten metrelerce kalınlığın da duvar örmedikçe kimse kolay kolay birşey yapamaz.
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Ben bazen fena kızıyorum bu millete nasıl bu kadar rahat olabiliyorlar bunlar olurken nasıl bunlara destek veriyorlar diyorum ama..
Eskiden bunlar ağırdan ağırdan %2'şer %3'er zamlarla götürüyorlardı işi şimdi %20'li %30'lu girişiyorlar gene kimse sesini çıkarmıyor ama birgün fena patlıyacak diyede korkmuyorum değil valla.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Olaya başka bir açıdan yaklaşalım, kendi seçmenine kendi anketleriyle hakaret eden bir hükümet :)
541325_10150632384846561_330644291560_9719790_333316097_n.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst