Çalışmalar çok güzel ancak insan doğa için çalmakla ne faydamız olacak diye düşünmeden edemiyo.Doğa için gerçekten ne yapmak gerekiyo bence bu konuda doğa için faaliyet gösteren toplulukların bile haberi yok.Sen istediğin kadar çal , konuş , mücadele et ama bu batı medeniyetleri senin burnunun dibindeki petrolü , doğalgazı , kömürü yer altından çıkarıp sana ve bütün dünyaya satmaya devam ettikçe hiçbişey değişmeyecek.Yer altından çıkarılan karbon bazlı yakıtlar endüstürde , üretimde ve kullandığımız araçlarda yakıldıkça atmosferdeki karbondioksit oranı artacak ve oksijen oranı düşmeye devam edicek.Atmosferde biriken karbondioksit sera etkisi yaratarak dünyanın her geçen gün çok daha ısınmasına sebep olacak.Bu yüzden dünya git gide kuraklaşacak ve çölleşecek.Doğa diye bişey kalmayacak.Adamlar dünyamızın içine ediyolar biz de şarkı türkü söylüyoruz.Birileri bunlara dur demeli , yoksa torunlarımıza nefes alamıyacakları , oksijeni tükenmiş , karbondioksid oranının zirveye çıktığı cehennem gibi bir dünya bırakıcaz.