Doğa Harikası Artvin Resimleri [ Kendi Çekimlerimiz ]

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Baştaki -daha iyi duran- fotoğraflar Canon EOS 400D ile çekilmiş.

O yörenin renk uyumu gerçekten muhteşem.
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Yeni resimler ;)


18577720669143934141610.jpg


18859920669170934138910.jpg


18859920669171600805510.jpg


18982520669227934133210.jpg


19033420669325934123410.jpg


19583620669018600820810.jpg


19609220669048600817810.jpg


19654620669043267485010.jpg


19801820669313267458010.jpg


19801820669313934124610.jpg


19860620669164934139510.jpg


20009520669269267462410.jpg


---------- Post added at 01:37 ---------- Previous post was at 01:31 ----------

18321220668489934207010.jpg


18321220668490934206910.jpg


18563120668929267496410.jpg


18573820668894934166510.jpg


18573820668895267499810.jpg


18972420668922600830410.jpg


19583620669019267487410.jpg


19941020668279267561410.jpg


19941020668279934228010.jpg


20055120670048934051110.jpg


20064820668502267539110.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ulaşımı zordur sanıyorum ama böyle bir yerde yaşamak ayrıcalıktır. :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aman allahım dünyanın en güzel doğal harikası ARTVİN yaylaları paylaşılmış burada...oralara gitmek,görmek,bol oksijenli havasını solumak,buz gibi pınarlarından içmek,mayıs-haziran ayında üşüyerek montuna sarılmak,çoruh vadisine tepelerden bakmak,yılan gibi kıvrılan yollarında hiç yorulmadan cennette yolculuk yapıyormuşcasına aval aval hayranlıkla oaracığı buracığı seyre dalmak,yaylalarda artvin çobanlarıyla keyifli bir akşamüstü sohbetine dalmak bu resimlere bakıpta iç geçiren herkese nasip olsun....2005 te 5 ay askerlik yaptım şavşat-meydancıkta,dünyada eşi benzerini asla göremezsiniz,cennetten bir bahçe gibidir her köşesi...büyükşehirlere gezi yapmayı düşünenlerin gezilerini iptal edip,gidip görmelerini şiddetle tavsiye ediyorum,aşık olacaksınız,dönüşte ayaklarınız sizi geriye çekecek....
Paylaşan arkadaşıma canıgönülden müteşşekirim,bana;hasretini çektiğim,rüyalarımda dahi görmek için can attığım canım artvinimin yaylalarını getirmiş...artvinli değilim fakat oraların aşığıyım ben bir karadenizli olarak....
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
vay canına resimleri görünce niyeti bozup bankadan kredi çekip cross motosiklet alıp dağlara taşlara fırlayasım geldi :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
karadeniz bir başkadır bir fotografçı olarak da fotolar harika
deklanşörüne sağlık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst