Aman allahım dünyanın en güzel doğal harikası ARTVİN yaylaları paylaşılmış burada...oralara gitmek,görmek,bol oksijenli havasını solumak,buz gibi pınarlarından içmek,mayıs-haziran ayında üşüyerek montuna sarılmak,çoruh vadisine tepelerden bakmak,yılan gibi kıvrılan yollarında hiç yorulmadan cennette yolculuk yapıyormuşcasına aval aval hayranlıkla oaracığı buracığı seyre dalmak,yaylalarda artvin çobanlarıyla keyifli bir akşamüstü sohbetine dalmak bu resimlere bakıpta iç geçiren herkese nasip olsun....2005 te 5 ay askerlik yaptım şavşat-meydancıkta,dünyada eşi benzerini asla göremezsiniz,cennetten bir bahçe gibidir her köşesi...büyükşehirlere gezi yapmayı düşünenlerin gezilerini iptal edip,gidip görmelerini şiddetle tavsiye ediyorum,aşık olacaksınız,dönüşte ayaklarınız sizi geriye çekecek....
Paylaşan arkadaşıma canıgönülden müteşşekirim,bana;hasretini çektiğim,rüyalarımda dahi görmek için can attığım canım artvinimin yaylalarını getirmiş...artvinli değilim fakat oraların aşığıyım ben bir karadenizli olarak....