DL650 mi 1150GS mi almalıyım?

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Aslında iki motor çok farklı. Birisi 1000'lik bir funduro ilken diğeri 650'lik ve touring'e daha yakın.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
Fikirlerini yazarak yardımcı olan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim.

Düşündüm taşındım ve kararımı verdim. ve Ankara'ya gidip alıp geldim :)

kararım : "BMW R1150GS" :)

ve birkaç resim ...

pc201030smallcj3.jpg

pc201041smallui1.jpg


ha, bu arada 1150 GS ile DL650 nin yanyana resmini çektim.
aradaki boyut farkını görün diye :))

resim487pa5smallhf8.jpg


DL ci kardeşlerim ölümüne kankayız tamam ama aradaki farkı da kabul edin artık :p

sevgilerimle... :))
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Aydın abi hayırlı olsun ama DL ile karşılaştırma resmi çok gerçekçi olmamış:)

Nedenleri:

1- Resimdeki DL benim makinem ve suspansıyonu 3 cm dusurulmustur önden.
2- DL nin amortisör ayarı da en alt seviyelerde .
3- DL nin ayakçağı daha yatık BMW ye göre:) Bu hususlara bakılırsa arada öyle çok büyük fark olmadığı anlaşılır..


Millet yanlış düşünmesin değil mi icabında:)
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
her nekadar bende dl650 fun'ı olsamda artık bizlere hayırlı uğurlu olsun demek düşer :rendeer:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Biris şaftlı diğeri zincirli bu arada :p Söylendi mi bilmiyorum ama... Enduro istiyorsanız 1150 GS kesinlikle :cat:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
108
tamam seninki büyük olsun :)
fakat görünen o ki BMW orta sehpada duruyor yoksa ben mi yanlis görüyorum..

güle güle kazasiz belasiz kullan ,hayirli olsun.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
enduro değince akla , tamam şimdi buldum, hemen onun adı gelir , Bmw Bmw Bmw :p
Doğru seçim arkadaşım hayırlı olsun güle güle kullan
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Aydın,

hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan !

Yalnız bu işte büyüklük önemli ise, şöyle yandan bakmak lazım. Ne de olsa "uzunluk" ölçüsü o... :cherry:

Bir gün benim GV 650 ile yanyana getirip, bir foto da öyle alalım :cherry:

Şaka bir yana Enduro sınıfının en güzel motorlarından birini almışsın. İyi de yapmışsın ! :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abicim ikisinin parcasida zor bulunuyor.bide sibop mibop ayarı oluyo.kimsede kola ykolay yapamıyo örnek istersen ben varım.3 aydır suzuki bekliom.sen en iyisi JAWA al.350 lik.hem ucuz hemde masraflı değil.bende jawayla 600o km yaptım motorda tık yok canavar gibi motor öptüm jawamı:rendeer:

6000 km yani sondaki 0(sıfır) minik olmus
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
11
Al bmw yi tüm yollar senin olsun. Aslanlar gibi motor..Vur dağa bayıra gitsin...sonrada 1200gs alırsın kısmetse...senden iyisi olmaz
 
Katılım
24 Ara 2006
Mesajlar
259
Hayirli olsun. Her ikisi de kendi kategorilerinde cok guzel motorlar. Kullanma amaciniza gore memnuniyetiniz degisecektir. Ancak 1150'nin frenleri stabilitesi agirligi oturakliligi yola yayilmasi mutlaka yasanmasi gerekli bence. Insanin kendini uzerinde Buyuk Iskender gibi hissedebilecegi nadir motorlardandir 1150GS
Yakit sarfiyati da bence DL650'den fazla degildir. Hatta az bile olabilir.
Uzun yolda 4-4,5 lt sehir icinde 5.2 lt benim olctugum degerler.
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Hayırlı ugurlu olsun ... Birçok arkadaşın fikirlerinin tersine Bmw alarak kendince cok iyi bi iş yapmışın ... Resimlerle kıyaslayarak milletin fikrini değiştirmeye çalısıyorsun ... :p Sonuçta DL den daha büyük cc li bi makine aldın bu kesın hayırlı ugurlu olsun ... KAza bela gorme en onemlisi o ...
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
bu konuyu açan abimizin motorlar ilgili tecrubelerinin yaşadıklarını duymak isterim çünkü ben de almak üzereyim
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
43
bu konuyu açan abimizin motorlar ilgili tecrubelerinin yaşadıklarını duymak isterim çünkü ben de almak üzereyim

nisan ayında yazmissiniz DL veya BMW arasında tercihinizi yaptiniz mi bilmiyorum ama Makine nickli kullanıcının 18.12.2006 tarihli ve Uzman_1907 nickli kullanıcının 19.12.2006 tarihli yorumları DL yonunde olmasına ragmen su anda her ikisinin de imzasında BMW GS kullandıklari belirtilmis, buna gore DL ciler bi sure sonra BMW yi tercih etmisler, belki bir fikir verir diye paylastim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst