stomp grip.. bak bu iyiymiş... :rendeer: aradığım buymuş demek ki..
benim motora uygun veya uygulanabilecek ucuzunu bulduk mu tamamdır... :cherry:
laf aramızda uygulaman ve motosikletinde 10 numara.. :cat:
gidin bir deri tamircisine parça deri alın derby veya bally ile yapıstırın sorun ortadan kalkacak
dizliklerin üstüne uzun futbolcu çoraplarından takan görmüştüm forumda bir deneyin isterseniz
gidin bir deri tamircisine parça deri alın derby veya bally ile yapıstırın sorun ortadan kalkacak
Sen Ankara'dasın zaten. YİBA çarşısı seni bekliyor. 20 TL civarında oradaki stomp gripler.
Neeeeeeeyyy!.... 20 TL mi!!!…. :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
Hemen alırım valla…:cherry: :cat:
Git YİBA'ya, bu tür ürünler için en uygun fiyatlar oradadır. Hatta bir arkadaş CBR250'si için aldı bir çift şeffaf stomp grip 20 TL'ye.
Ama sakın YİBA'dan kask filan alma.
eyvallah, zamanım olursa bugün gidip bi bakarım...
geç kaldın, kaskı çoktan almıştım. ls2, param olunca nolan düşünüyorum kısmetse..![]()
ucuz yollu bulursam hemen alıcam bu stomp giripten.. hiç haberim yoktu bu malzemeden.. eee yeni yeni öğreniyoruz. olcak o kadar.
ama önce bi 502 yi deneyeyim.l:
Keçede aklıma geldi ama o da çizer diye hiç denemek aklıma gelmedi doğrusu..
Adamların kask taşıma ve muhafaza şeklini gördükten sonra Arai ve Shoei bile olsa YİBA'dan kask almam açıkçası. :mrgreen:
LS2 iyidir, inşallah YİBA'da başına bişe gelmemiştir![]()
eyvallah, zamanım olursa bugün gidip bi bakarım...
geç kaldın, kaskı çoktan almıştım. ls2, param olunca nolan düşünüyorum kısmetse..![]()
http://www.aliexpress.com/snapshot/6118977706.html
çinden de alabilirsiniz.
Bunu aldım pek hoşuma gitti
Stomp grip alırsan burada paylaşır mısın? Ben de aradım ama uygun fiyat bulamadım.