Dizliklerin depoyu çizmesini engellemek ama nasıl?

Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Arkadaşta demiş bende venom dizlik kullanıyorum ve olayim mouse ped :) çift taraflı bant sağolsun. Arasında düşme yaşadım ama tekrardan yapistirdim.en çok benim motorda arka tarafta file var oraya takilip cikiyor.buradaki enteresan fikirlerde var :)
 
Katılım
31 Mar 2013
Mesajlar
264
herhangi bir hırdavatçıdan 2 liraya alacağın; reçine ve katkı maddesinin ayrı ayrı tüplerde bulunduğu, karıştırıp yapıştırdıktan sonra 12 saat kurumaya bıraktığın yapıştırıcıyla gayet güzel yapışıyor :) ben de aynı şekilde yapıştırdım, 3-4 ay oldu hala sıkıntı yok :)
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
stomp grip.. bak bu iyiymiş... :rendeer: aradığım buymuş demek ki..

benim motora uygun veya uygulanabilecek ucuzunu bulduk mu tamamdır... :cherry:

laf aramızda uygulaman ve motosikletinde 10 numara.. :cat:

Sen Ankara'dasın zaten. YİBA çarşısı seni bekliyor. 20 TL civarında oradaki stomp gripler.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
gidin bir deri tamircisine parça deri alın derby veya bally ile yapıstırın sorun ortadan kalkacak

kardeşim bende deri denedim. O da sıyrıldı gitti. Çok dayanmadı. Diz hareket halinde sürekli sürtüyor. Dayanıklı bir şey yapmak zor.

Bu dizlikler zaten Cross motoru kullananlar için gerekli. Commuter ve Racing de dizlik diye bir şey yok. daha farklı bir koruma ekipmanı gerekli.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
stomp grip kurtarıcı ama fiyatı benim motorun ortalama 12 de 1.. motora 3.000 TL vermişim bu stomp grip denen şeye 250 TL vermem ben yahu.. internette baktım muadili 90-100 TL yede var ama yine fazla, 2 tane tank pad alsam 15-20 hadi bilemedin 25 TL den en pahalı 50 TL ye mal olur ve işimi fazlasıyla görür… zaten benim çinliye uygun stomp gripte yok. :)

Muadili kesilip biçilen uygun fiyatlı bir versiyonu varsa alabilirim…

dizliklerin üstüne uzun futbolcu çoraplarından takan görmüştüm forumda bir deneyin isterseniz

Dizlik üstüne çorap giymek uzun yol için belki ama şehir işinde sıkıntı olur.

Kumaş diktirmekte uğraştırıcı olur gibi..

gidin bir deri tamircisine parça deri alın derby veya bally ile yapıstırın sorun ortadan kalkacak

Bak bu deri işi iyi fikir.. Eski ayakkabıları parçalayıp bi deneyebilirim.. :queen: ama bu derbynin gücü vantuzları tutmaya yetmemişti buna yeter mi orası biraz muamma… :silent:

Sen Ankara'dasın zaten. YİBA çarşısı seni bekliyor. 20 TL civarında oradaki stomp gripler.

Neeeeeeeyyy!.... 20 TL mi!!!…. :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

Hemen alırım valla… :) :cherry: :cat:
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Neeeeeeeyyy!.... 20 TL mi!!!…. :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

Hemen alırım valla… :) :cherry: :cat:

Git YİBA'ya, bu tür ürünler için en uygun fiyatlar oradadır. Hatta bir arkadaş CBR250'si için aldı bir çift şeffaf stomp grip 20 TL'ye.

Ama sakın YİBA'dan kask filan alma.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Git YİBA'ya, bu tür ürünler için en uygun fiyatlar oradadır. Hatta bir arkadaş CBR250'si için aldı bir çift şeffaf stomp grip 20 TL'ye.

Ama sakın YİBA'dan kask filan alma.

eyvallah, zamanım olursa bugün gidip bi bakarım...

geç kaldın, kaskı çoktan almıştım. ls2, param olunca nolan düşünüyorum kısmetse.. :)
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
eyvallah, zamanım olursa bugün gidip bi bakarım...

geç kaldın, kaskı çoktan almıştım. ls2, param olunca nolan düşünüyorum kısmetse.. :)

Adamların kask taşıma ve muhafaza şeklini gördükten sonra Arai ve Shoei bile olsa YİBA'dan kask almam açıkçası. :mrgreen:

LS2 iyidir, inşallah YİBA'da başına bişe gelmemiştir :)
 
Katılım
3 Kas 2011
Mesajlar
318
ucuz yollu bulursam hemen alıcam bu stomp giripten.. hiç haberim yoktu bu malzemeden.. eee yeni yeni öğreniyoruz. olcak o kadar.

ama önce bi 502 yi deneyeyim. :pl:





Keçede aklıma geldi ama o da çizer diye hiç denemek aklıma gelmedi doğrusu..

Benim o zamanlar bir şey yapmam lazımdı denedim mecburiyetten, güzelde oldu yani. Hiç sorun yaşamadım. :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Adamların kask taşıma ve muhafaza şeklini gördükten sonra Arai ve Shoei bile olsa YİBA'dan kask almam açıkçası. :mrgreen:

LS2 iyidir, inşallah YİBA'da başına bişe gelmemiştir :)

yok valla sıkıntım olmadı çok şükür... Yiba Ulus motordan alışverişimi yapıyorum. Fiyat ve ilgi gayet iyi bence. Diğer esnafları bilemem tabi...
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
http://www.aliexpress.com/snapshot/6118977706.html
çinden de alabilirsiniz.
Bunu aldım pek hoşuma gitti

valla çinden hiç alışveriş yapmadım.. Bu işlerin acemisini geçtim, hiç bilmeyeniyim.. Bi Ankarada bakayım olmadı, küçük bi meblağ riske atıp, çin'den getirtmeyi bi deneyeyim...

Stomp grip alırsan burada paylaşır mısın? Ben de aradım ama uygun fiyat bulamadım.

Alırsam, elbetteki paylaşırım ne demek.. Faydamız olur belki motorseverlere.... Ama işlerin yoğunluğundan gidip bi bakamadım ki...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst