Dizlik(Dainese ) - Kamera (Xiaomi ) - Siperlik(Irf ) Siparişler Geldi

Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
181
Bugün siparişlerimin hepsi geldi . Öncelikle kamera dün geldi zaten 1 aya yakındır bekliyordum (daha aparatlari gelecek 😞) sonra ön cam geldi en sonda dizlik . Dizligi Yamaha bayisinde denemistim çok beğendim fakat 235Tl fiyat verince hevesim kursağımda kalmıştı. Biraz bekledim ve sahibinden cidden neredeyse sıfır gibi 1 ay kullanılmış 150tl ye aldım. Buyrun fotoğrafları 😊



 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
kamera bende var memnun kalırsın, 150 e dizlik alana kadar 300e tech90 kot alsanız. Dizlik bacagınızı degil adı ustunde dizinizi korur..
 
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
442
Hayırlı olsun kullandıktan sonra yorumlarınızı atarsanız faydalanırız.
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Buraya kim fotoğraf atsa bir hafta geçmeden patlıyor. Hanginizin nazarı değiyor len?
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Hocam merhaba, ben de bu irf camdan düşünüyorum. nasıl memnunmusunuz? Özellikle söküp takması basit bir şey mi, Birde nereden ne kadara aldınız?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst