- Katılım
- 19 Eyl 2015
- Mesajlar
- 181
- Konu Yazar
- #1
Bugün siparişlerimin hepsi geldi . Öncelikle kamera dün geldi zaten 1 aya yakındır bekliyordum (daha aparatlari gelecek
) sonra ön cam geldi en sonda dizlik . Dizligi Yamaha bayisinde denemistim çok beğendim fakat 235Tl fiyat verince hevesim kursağımda kalmıştı. Biraz bekledim ve sahibinden cidden neredeyse sıfır gibi 1 ay kullanılmış 150tl ye aldım. Buyrun fotoğrafları 







