- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
internetten dişli seti sipariş ettim. Üzerinde stock dişliler var 15 önde 44 arkada. Sanırım bisiklet ve motorsiklet dişli çalışma mekanizması arasında hiçbir fark yok. Kafamda 15-50 yapmak var off-road ağırlıklu kullanmak için, zaten 90 ı geçmiyorum yolda, izlanda'da çok rüzgar var acemi sürücü olarak korkutuyor şeritten şeride sürükleniyorum çünkü. Hal böyle olunca dişlileri olabildiğince off-road'a çevirmem mantıklı mı?
Troll konu değil gerçekten dişlilerle oynamanın motorsiklete ne gibi zararlar vereceğini merak ediyorum. 14-50 yapsam mesela, sadece 80-90 civarında motor çok zorlanır diye tahmin ediyorum çünkü 120-130 u rahat görüyor 15-44 ile. dişlilerden anlayan arkadaşlar bana yardımcı olabilir mi?
Troll konu değil gerçekten dişlilerle oynamanın motorsiklete ne gibi zararlar vereceğini merak ediyorum. 14-50 yapsam mesela, sadece 80-90 civarında motor çok zorlanır diye tahmin ediyorum çünkü 120-130 u rahat görüyor 15-44 ile. dişlilerden anlayan arkadaşlar bana yardımcı olabilir mi?