- Katılım
- 13 Eyl 2008
- Mesajlar
- 140
- Konu Yazar
- #1
Merhaba değerli arkadaşlar,
disk kilidi aldım , motosikletin fren diskinin 2.deliğine takıyorum yalnız motoru sarstığımda bir kere bip-bip yapıyor 2.defa asıl alarmın çalması için motoru sarsmam gerekiyor sizce olması gereken bu mu yoksa ben yalnış birşeymi yapıyorum?
disk kilidi aldım , motosikletin fren diskinin 2.deliğine takıyorum yalnız motoru sarstığımda bir kere bip-bip yapıyor 2.defa asıl alarmın çalması için motoru sarsmam gerekiyor sizce olması gereken bu mu yoksa ben yalnış birşeymi yapıyorum?