Dirt bike 2 zamanlı başlangıç motoru(Endurocular içeri)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İki haftadır çılgın atıyorum drz400s ile, yahu arazide sürüş yapmak bu kadar mı keyifliymiş, ne çok şey kaçırmışım ben hayatımın 24 yıllık bölümünde. Asfaltta sürmek zerre keyif vermiyor artık. Drz400s'i commuter olarak kullanmak istiyorum, ezelden beridir iki zamanlı motorsikletlere tutkum vardı(gta san adreas sanchezz alıp ülkeyi az turlamadık), sanırım yavaştan başlamanın vakti geldi. Ekipman meselesi sorun değil, bana hafif, yarış motorsikleti olmayan, özellikle iki zamanlı bir enduro lazım. %100 arazide kullanılacak. İzlanda'da yaşıyorum, burada her 3 gencin 1 inde dirt bike var(özellikle yaşadığım yerde) sivrisinek gibi vızlayıp duruyorlar. Model sıkıntısı yok, en kötü almanyadan sipariş ederim. Beta 125 RR'a denk geldim bugün, hem iki zamanlı hem de çok ucuz. Sizce başlangıç için ideal mi? Sıfır tecrübesiz birisi için 125cc iki zamanlı motor zapdedilir mi? Bakımları vs, kolaylıkla yapılabilir mi? Sıfır mı almak daha mantıklıdır yoksa ikinci el mi? Husqvarna te125'te var aynı sitede, ikinci el, fakat iki katından daha fazla pahalı. Ne önerebilirsiniz bana?

Bu aralar başınızı çok şişiriyorum, ama yardımcı olursanız sevinirim. Geç görürsem vs, teşekkürler şimdiden.
 
Katılım
4 Kas 2015
Mesajlar
265
ktm 2005-2006 kasa ayaktan marşlı 300cc bir enduro almanızı tavsiye ederim.O motorlar yapı olarak çok ince ve kullanması çok zevkli,avrupada parça sıkıntısıda yaşamazsınız.Hemde nostaljik olur :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst