- Katılım
- 1 Eyl 2004
- Mesajlar
- 329
- Konu Yazar
- #1
direksiyon sınavından geldim büyük ihtimalle bundan geçtim ama bi sorun yaşadım
kursun motorunun beklemekten aküsü bitmiş ayak marşıylada çalıştırmaya çalıştım olmadı bi türlü halbuki anahtarı çevirmeyi unutmuşum
r: eğer bundan bırakmazlarsa geçiyorum :silent:
geçtiğim veya geçmediğim öğlen belli olcak...neyse eğer geçersem gezi ne zaman? :cherry:
geçtiğim veya geçmediğim öğlen belli olcak...neyse eğer geçersem gezi ne zaman? :cherry: