- Katılım
- 26 Ağu 2025
- Mesajlar
- 31
- Motosikleti
- CB125F
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir amatör cb125f kullanıcısı olarak vitesli hissiyatının güzel, yumuşak, öğrenmekte kolay olduğunu söyleyebilirim. Daha ehliyetimi almadım ama evimin önünde süre süre 3 haftada 110 km yaptım bile. Sürüş yeteneklerimi ilk defa cb125f ile geliştirdim diyebiliriz. Oturduğum ilçede hiç öyle aman aman ileri eğitim sürüş veren bir yok ve ehliyet kursundan da pek bir ümidim yok ancak kendi başıma öğrenebilirim diye düşünüyorum şahsen, daha hiç trafiğe çıkmadım o kısımda biraz zorlanacağım diye düşünüyorum bulunduğum ilçe çok büyük bir ilçe değil ama yine de biraz kalabalık bir trafiğe sahip depremde göç aldığı için. Size tavsiyem eğer paranız varsa kendi kendime vitesli mekaniklerine alışırım diyorsanız ki cb125f ile aşırı kolay ben bile hayatımda hiç motosiklet sürmemişken şu an sekiz çizebilmeyi, u dönüşü yapmayı, ani fren yapmayı kendi kendime cb125f ile öğrendim. Diğer bir faktör eğer bulunduğunuz şehirde ileri eğitim veren kurumlar varsa bence ADV ye geçin çünkü çok güzel bir motosiklet olduğunu düşünüyorum cb125f ile kıyaslanamaz derecedeler fakat benim gibi durumdaysanız bulunduğunuz şehirde ileri eğitim kursu yoksa cb125f alın kendi kendinize de öğrenebilirsiniz. Şahsen ADV 350 alırdım ama yine de sizin tercihiniz işin sonunda yine bir vitesli motor var.