Dilek Yarımadası Milli Parkı Hakkında Bilgisi Olanlara bir sorum Olacak

Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
472
Merhaba

Bu sene yapacağım bodrum yolcuğu sırasında rotamı bu milli parkın içinden geçirmek istiyorum , google map üzerinden parkın içersinden geçen bir yol gözüküyor ancak yol durumu hakkında bilgi bulamadım ( toprak asfalt v.s ? ) o tarafta yaşayan arkadaşlardan giden eden varsa bilgi vermesini rica ediyorum.

Teşekkürler
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Evet biri kıyıdan diğerleride ormanlık alanın içerisinden olmak üzere birkaç adet yol görüyorum ,genel olarak toprak gibi
Değermi! değer :)
Bende haritadan baktım oraları bilmem
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Yol düzgün genelde asfalt bazen hafif toprak.
İçeride 4-5 tane plaj var. En güzeli en içerideki 11km falan olması lazım.
O noktadan sonra askeriye oluyor. Ötesi yasak.
İçeride kamp yapma imkanın yok.
İzmir Gümüldürde Hipo camping de kalıp oraya 1 gün denize gitmiştik.

İlk gittik plajın kalabalığını görünce moralim bozuldu ama biz plajdan değil tam jandarma sınırında motorları bırakıp 20 metre yürüyüp ordan ufacık bi kıyıya indik insan yoktu. Biraz yabaniyiz de :D
Hayatımda girdiğim en güzel denizdi.
Tertemiz,hafif serin yüzmesi çok güzeldi.

Yabani demişken, yaban domuzlarını görürsen korkma evcilleşmişler millet eliyle kavun karpuz yediriyor.

Biraz yüzüp açıldıktan sonra geriye dönüp arkanda ormanı ve dağı görünce gerçekten müthiş oluyor.

Dediğim gibi tek kötü yanı kamp kurulamaması. Parkın girişinde bir iki camping yeri var ama sadece adı camping rezalet sayılacak yerler.
Hipo Camping müthiş güzeldi ama oraya uzaktı.
İşte durum böyle böyle :)
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
472
Yol düzgün genelde asfalt bazen hafif toprak.
İçeride 4-5 tane plaj var. En güzeli en içerideki 11km falan olması lazım.
O noktadan sonra askeriye oluyor. Ötesi yasak.
İçeride kamp yapma imkanın yok.
İzmir Gümüldürde Hipo camping de kalıp oraya 1 gün denize gitmiştik.

İlk gittik plajın kalabalığını görünce moralim bozuldu ama biz plajdan değil tam jandarma sınırında motorları bırakıp 20 metre yürüyüp ordan ufacık bi kıyıya indik insan yoktu. Biraz yabaniyiz de :D
Hayatımda girdiğim en güzel denizdi.
Tertemiz,hafif serin yüzmesi çok güzeldi.

Yabani demişken, yaban domuzlarını görürsen korkma evcilleşmişler millet eliyle kavun karpuz yediriyor.

Biraz yüzüp açıldıktan sonra geriye dönüp arkanda ormanı ve dağı görünce gerçekten müthiş oluyor.

Dediğim gibi tek kötü yanı kamp kurulamaması. Parkın girişinde bir iki camping yeri var ama sadece adı camping rezalet sayılacak yerler.
Hipo Camping müthiş güzeldi ama oraya uzaktı.
İşte durum böyle böyle :)

Cevap için teşekkür ederim ancak sorumun tam cevabını alamadım. aşağıdaki linkte olan güzergah gerçekleştirle biliyor mu ? yoksa bir yerde askeriye başlıyor ve girdiğin yere geri mi dönmek zorunda kalıyorsun

https://www.google.com/maps/dir/Güz...add0b6180f3cc!2m2!1d27.211561!2d37.621063!5i1
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
70
Geçen sene gitmiştim, plajlara giden yolların tamamı asfalt... Rahatlıkla gidebilirsin.
Ancak akşam saat 16 da kapanıyor. sabah erken gitmende fayda var.
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
472
Geçen sene gitmiştim, plajlara giden yolların tamamı asfalt... Rahatlıkla gidebilirsin.
Ancak akşam saat 16 da kapanıyor. sabah erken gitmende fayda var.

O saate kadar çoktan çıkmış olurum bilgi için teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:19 ----------

Bildiğim kadarıyla araçla o yollara girişe izin verilmiyor.

Bizi araçtan saymıyorlar nede olsa :bounce:
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
70
İstediğin araçla gidebiliyorsun.( Adanın içine)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
200
malesef geçiş yok jandarma olduğu için yol kapalı geri dönmeniz gerekicek
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
yarımada da belli bir yere kadar gidebiliyorsunuz sonrası jandarma tarafından kapalı ,i izin verilmiyor.
Bu haritadaki yoldan gidemezsiniz yani anca yarısına kadar gidiliyor.
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
472
yarımada da belli bir yere kadar gidebiliyorsunuz sonrası jandarma tarafından kapalı ,i izin verilmiyor.
Bu haritadaki yoldan gidemezsiniz yani anca yarısına kadar gidiliyor.

Teşekkür ederim , daha kısa olan ortadaki yol kullanılıyorsa onu kullanırım yok eğer oda olmuyorsa geldiğimiz yoldan geri döneceğiz artık.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Cevap için teşekkür ederim ancak sorumun tam cevabını alamadım. aşağıdaki linkte olan güzergah gerçekleştirle biliyor mu ? yoksa bir yerde askeriye başlıyor ve girdiğin yere geri mi dönmek zorunda kalıyorsun

https://www.google.com/maps/dir/Güz...add0b6180f3cc!2m2!1d27.211561!2d37.621063!5i1

O yolu tamamen geçemezsin 16-17. km de sınır. sonra geri dönüyorsun.Devamı askeri bölge
https://www.google.com/maps/dir/37.7119648,27.2137302/37.6834249,27.0618974/@37.7001685,27.1005778,13z/data=!4m2!4m1!3e0
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst