- Katılım
- 17 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,715
- Konu Yazar
- #1
Dün gezinirken bu video yu gördüm nette..
Hosuma gitti..
Korkunc oldugu icin hosuma gitti..
ale:
Trafikte dikkatli olun diyorum yine...
Biz Trafikte dikkatliyiz dediginizi duyuyorum sanki..
Dikkatlisiniz tabiki..
Ama ben birdaha söyliyeyim..
DIKKAT EDIN
[YT]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FSVq0UWc5wk&hl=de_DE&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/FSVq0UWc5wk&hl=de_DE&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YT]
http://www.youtube.com/watch?v=FSVq0UWc5wk&feature=related
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:19 ----------
isvicre polisinin yayinladagi bir video
Arac kullanirken SMS yazmak..
Genellikle genclerin yaptigi olay..
[YT]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/2iKqhgvZBVI&hl=de_DE&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/2iKqhgvZBVI&hl=de_DE&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YT]
http://www.youtube.com/watch?v=2iKqhgvZBVI&NR=1
Simdi sizler diyceksinizki..
Sen yapmadinmi????
Kralini yaptim...
r:
r:
r:
r:
Hosuma gitti..
Korkunc oldugu icin hosuma gitti..
Trafikte dikkatli olun diyorum yine...
Biz Trafikte dikkatliyiz dediginizi duyuyorum sanki..
Dikkatlisiniz tabiki..
Ama ben birdaha söyliyeyim..
DIKKAT EDIN
[YT]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FSVq0UWc5wk&hl=de_DE&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/FSVq0UWc5wk&hl=de_DE&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YT]
http://www.youtube.com/watch?v=FSVq0UWc5wk&feature=related
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:19 ----------
isvicre polisinin yayinladagi bir video
Arac kullanirken SMS yazmak..
Genellikle genclerin yaptigi olay..
[YT]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/2iKqhgvZBVI&hl=de_DE&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/2iKqhgvZBVI&hl=de_DE&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YT]
http://www.youtube.com/watch?v=2iKqhgvZBVI&NR=1
Simdi sizler diyceksinizki..
Sen yapmadinmi????
Kralini yaptim...