Devletimiz Haklı Arka Çanta ( Topcase) Tehlike Sebebi !

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Selamlar Arkadaşlar,

Komik sebepler ile henüz muallakta olan arka "çanta/ruhsat/kişi sayısı/ön kalkabilir... ..." karmaşasına açıklık getirelim istedim :queen:

Öncelikle ruhsata işlendiğinde tahmini alacağı hal :mrgreen:



Arkaya çanta taktığımızda önü kalkar bu kesin, tecrubeyle sabittir :cat:



Farklı bölgelere takmayı deneyen arkadaşlarımızında başına gelmedik kalmadı :sunny:





Bu durum motosikletlere özel değil her araç için geçerli bir durum, çanta kaldırır :queen:





Peki koltuk sayısı "1" olan motosikletler ne olacak???



Şimdi oturup kara kara düşünmeyin, bikaç değerlendirme yöntemi buldum :cherry:

Tablo niyetine :thumleft:



Veya bahçe süsü olarak değerlendirilebilir motosikletlerimiz :queen:



Farklı fikirler gelirse itina ile değerlendirilir! Ama fikirlerde "projelendirilmiş olmalı" yoksa fikirde olsa cezası var duyurulur :cat:
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
nolcak bu çanta işi yav
saçmalık herşey tamam bi bu eksikti :santa:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Şu kişi sayısı azaltma ve önü kalkma hikayeleri aklıma geldikçe gülüyorum,

trafikte herşeyi çantadan dolayı orası burası kalmış hayal ediyorum kendi kendime gülüyorum :queen::mrgreen::mrgreen:

Biraz üstünkörü hazırlandı ama durumun özü komik zaten :queen:
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
Şu kişi sayısı azaltma ve önü kalkma hikayeleri aklıma geldikçe gülüyorum,

trafikte herşeyi çantadan dolayı orası burası kalmış hayal ediyorum kendi kendime gülüyorum :queen::mrgreen::mrgreen:

Biraz üstünkörü hazırlandı ama durumun özü komik zaten :queen:

hafiften psikolojiyi bozmuş gibi çanta işi :cherry:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Hmm, paranoya yaptı, bugün trafik çevirme yapıyor önümdeki 2 aracı durdurdu, bana geç dedi :mrgreen:

Dedim heralde bagaja sakladılar çantaları, şüphe çektiler :mrgreen: Önler kalkık çünkü hemen anladım ::pala::

Bendede çanta var ( büyük suç! ) + artçı var ( çanta varken artçı mı olur en büyük suç ::123434:: ) + ruhsatta işli değil + göstergenin oralara saatte yapıştırdım(10 gram :mrgreen:) o yüzden arka da kalkıyor ...

direk havada gidiyorum yani :santa:, kaç yıl yatarım içerde diye hesaplarken geç dedi, şaşırmamak eldemi :queen:
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
ee iki yakayı bir araya getiremeyince nereye vergi koysak diye düşünüyor terbiyesiz evlatları
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
güzel çalışma ve güzel yorumlar. Tebrikler güzel olmuş. Çantalı titan resmide isterim :queen:
 
Katılım
18 Eyl 2012
Mesajlar
791
Ben bu çanta işini anlamadım çanta her motordamı zorunlu olucak yoksa çanta olan motorlarmı ruhsata geçicek sadece ?
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Top case i söküp sırt çantası kullansak onu da ruhsata işletecek miyiz, bizim de önümüz kalkar mı? :queen:
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
ya ben paketçiyim arkada araba bagajı gibi çanta var suana kadar istesemde önü kalkmıyor ve dengeyide bozmuyo ne alakaysa ön kalkması
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Devlet haklı, geçenlerde 3 çantada yüklü iken rampadan hafif hızlı 60-70 km hızla bi sıçrayım dedim.
Füze gibi dik olarak semaya yükseldim. Adamlar haklı ön kalkıyor. Tabii genciz devlete anlatamıyoruz. Bırak da kalksın. :p
 
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
57
Polis beni durduruyor her zaman eve gittiğim yolda.çantadan ceza keseceğini motoru da bağlayacağını söylüyor.anlatmaya çalışıyorum. bak memur bey bu çanta buraya monteli değil anahtarla çevirince çıkıyor normal çanta oluyor diyorum.sabit değil bu diyorum. ticari amaçlı değil diyorum.hadi ceza kestin bağlamak nereden çıktı diyorum.anlatamıyorum arkadaş.ne desem anlamıyor. sonunda kan ter içinde uyanıyorum. abi şaka değil hakkaten rüyama girdi ya hu.nerden açtınız bu çanta mevzusunu.paranoyaya bağladım durumu. hadi hayırlısı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst