Dev şirket artık Türkiye'ye uçuyor (Ryanair)

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
5aaa4bce7152d826b8191d08.jpg



Ryanair Türkiye'ye uçuş başlattı, Dalaman'a uçacak...

Ryanair bugün itibariyle Türkiye’ye uçuş başlattı. Reuters'in haberine göre şirket uçuşların Dalaman’a yapılacağını açıkladı. Ryanair, 1985 yılında İrlanda'da kuruldu, şirket on yıldır düşük maliyetli biletleriyle uçuyor.

Şirketin yaptığı açıklamaya göre uçuşlar Dublin ve Bratislava kentlerinden Dalaman'a yapılacak.

Şirket uçtuğu hatlara düzenlediği sefer sayısı ile o hatların geliştiği gözleniyor. Ryanair’in dünya havacılık sektöründe ise Amerikalı şirketlerden sonra da ilk sırada geldiği belirtiliyor. Ryanair’in filosunda ise 400’e yakın uçak olduğu belirtiliyor.

Kaynak: Hürriyet
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Beni bir kere ortada bırakmışlardı, sonra Selanik yerine Yunan adalarından birine bıraktılar gittiler :p
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Bildiğiniz türkiyedeki dolmuş sisteminin havayolunda ki hali. İtalyada binmeye nail olmuştum. Yok böyle bir sistem. Ama ucuz yollu için her türlü gider.
Dalaman dublin 40 euro falan diyorlardı. Orayı yıkarlar :)
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
başlığı görünce bizim Eray (ryan) bi şey yaptı sandım :)
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Ryanair demeyin babuş bana.. Pegasus'un canını seveyim.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Öyle veya böyle. İyi veya kötü. Önemli olan yeni alternatiflerin pazara girmesi, böylece yerel tekelci firmalar fiyat kırmak zorunda kalacak...
 

nyk

Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
556
rynair den bilet alırken iyi araştırmak lazım genelde o şehrin meydanına değil uzaktaki alakasız bir meydana sefer yaparlar. sonra dımdızlak kalır bir de servis parası verirsiniz :) ben zamanında frankfurt barcelona uçmuştum bileti lufthansadan almıştım arkadaşımda 10 15 euro ucuz diye rynair den almıştı. servis laraları vs ile benim lufthansa daha ucuza gelmişti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst