- Katılım
- 19 Eyl 2006
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
Tesekür ederim Hosbulduk...henüz pratikte cok yeniyim ve cok zorlaniyorum sanirim büyük bi motorla basladim son birkac günde kormaya basladim ama birakmak istemiyorum özel ders almaya basladim ve motor kullanan arkadaslarim bana cok destegi oluyor sagolsunlar beni hic yanliz birakmiyorlar destekleri cok... birkac kücük düsmeden sonra motordan sogumaya basladim bu normalmi devam etmelimiyim... bana tecrübelerinizi yazarsaniz sevinirim Tesekürler :rendeer:
Locci
Locci