derbi gp1 mi honda dylan mı

Katılım
15 Şub 2009
Mesajlar
2
arkadaşlar 3000 ytl derbi gp1 mi yoksa honda dylan mı karar weremedim honda her yönüyle iyi ama 150 lik sürat bakımından 130 140 yapio derbi ise sürati şekli şemali yönünden daaa ii yakıt açısından 2side aynı sayılır ama bilemiom karar weremedim siz bi yardımci olsanız::sos::::sos::::sos::::sos::
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
ikiside birbirine göre alakasız motorlar önce ne istediğine karar ver istersen ..
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
kardeş bence 3000 tl ye alacağın derbide hondada pek iyi durumda olmaz.
ya miktarı arttırman gerek yana başka bişeylere bakman gerek..
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
derby daha sexy duruyo:p
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
CBA haklı fiyat konusunda... ama dizayn performans spor kullanım olarak derbi bi hayli önde...

ama türkiyede honda daha mantıklı..
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
forum kurallarına aykırı davranıştan başlığı açan ilkimcan 3 gün forumdan uzaklaştırılmışdır.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst