Derbi Gp 1 250 & Gilera Runner Vxr 200

Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
64
merhaba arkadaslar çok kararsız kaldım bi yandan runner vxr200 bi yandan derbi gp1 250 hangısını alayım sızce,artı derbi runnerı tokatlıyabılırmı 1 hp 1 hpdir eksileri nedir artıları nedir ıkı motorun birbirisinin arasında bana yardımcı olursanız sevınırım..
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ben derby 125 derim.runner hiç kullanmadım ama derby kullanma fırsatı buldum.runner'ı tokatlayacağına eminim.başta zaten vitesli bir motorsiklet.2. 7000de felan turbo başlıyor.160a kadar mı ne kasma yapmıyor.çok rahatça görüyor.190'a kadarda yolu var.hem daha oturaklı bir motor..bana sorarsan derby 125 derim
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
64
sen yanlış okudun sanırım arkadasım ben gp1 250 den bahsetıorum gpr125 den degıl
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
ya arkadaşlar asıl şu 2zamanları bırakalı millet 4 zaman diyo başka bişey demiyo yani arkadaşlar 2 zamanlılar hızlı oluyor ama sağlıksız ve az ömürlü ve daha pahalı oluyor masrafı benim demme oki 4 zaman düşün sen
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
ıkısıde kalıtelı motor.gp 1 lerde buyuk ındırım var 8000 ytl den 6000 ytl ye kadar dusmus tavsıye ederım.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Slm , runner yeni kasa kullanmıştım bi ara derbinin sadece fuar da üstüne oturdum...derbi kullanan bi arkadaşımdan da fikirlerini almıştım...Derbi çok sert bi motor bi süre sonra rahatsız ediyo insanı bozuk yollar da , bence runner al oturuş pozisyonu çok daha rahat ve konforlu....Arada çok fazla bi performans farkı yoktur zaten...
 
Katılım
17 Kas 2007
Mesajlar
15
Runner biraz daha konforlu ve dayaniklidir ama gp1 da çok yakışıklı
Runner 6.750 Gp 1 6.000 ytl
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
ben de bu ikisini çok araştırmıştım zamanında. son hızları arasında çok az fark var. ikisi de yokuş aşağı 160ı görüyor. derbi gp1'ın runnera olan üstünlüğü beygir gücünde değil torkunda sanırım. kalkışta runner'ı yiyor. ister iki zamanlı ister dört zamanlı runner olsun, derbinin yanına yaklaşamıyor. rampalarda da derbi ile daha iyi kaçıyorsunuz. ama derbi'nin bir sorunu var, rahatlığı. Tamamen yarış teknolojisi ile üretilmiş, çok hafif alaşımlı bir şasi üzerine kurulmuş. gerçekten ağırlığını hissettirmiyor ve trafikte sorun olmuyor fakat amortisörleri çok sert! bozuk asfaltta veya toprakta sanki keçiye biniyormuşsunuz gibi geliyor. artçınızın ise hiç şansı yok. zaten aslında artçı için yapılmamış bir motor. dediğim gibi gerçek bir racing scooter.

yani derbi'nin avantajları ve dezavantajları bunlar.
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
5
arkadaşa katılıyorum derby 250 hız konusunda mükemmel runner 2 zamanlı weya 4 zamanlı hiç farketmez 2 sinide kalkıştada ileridede tokatlıyor yanına yaklasılmayan bi scooter yerinde olsa gp1 derdim .....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst