depo sorunu

Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
2
arkadaşlar bende ne zamandan beri kullanılmamış bir motorsiklet var. motor çalışıyor
ama benzin deposu küflü. ne yapmam lazım?

YARDIM!..........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst