- Katılım
- 14 Mar 2015
- Mesajlar
- 86
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, motorsiklet severler ;
Denizli'de yaşıyorum.
Forumun ve doğru yapılan paylaşımların faydalı olduğuna ve motorsiklet kültürünün yerleşmesine katkıda bulunacağını düşünüyorum.
Sevgi ve saygı çerçevesinde kalarak, motorsiklet kullanıcısının farkını ortaya koymalıyız.
Paylaşımlarla da bu forumun farklı kalması yönünde çaba göstermeliyiz.
Yeni motorum ile sezonu açmak istiyorum.
Plakası çıktı. Yakında da teslim alacağım.
Herkese keyifli sürüşler.
Denizli'de yaşıyorum.
Forumun ve doğru yapılan paylaşımların faydalı olduğuna ve motorsiklet kültürünün yerleşmesine katkıda bulunacağını düşünüyorum.
Sevgi ve saygı çerçevesinde kalarak, motorsiklet kullanıcısının farkını ortaya koymalıyız.
Paylaşımlarla da bu forumun farklı kalması yönünde çaba göstermeliyiz.
Yeni motorum ile sezonu açmak istiyorum.
Plakası çıktı. Yakında da teslim alacağım.
Herkese keyifli sürüşler.