Denizli'den Merhaba, 2015 sezonu hayırlı olsun.

Katılım
14 Mar 2015
Mesajlar
86
Merhaba arkadaşlar, motorsiklet severler ;

Denizli'de yaşıyorum.
Forumun ve doğru yapılan paylaşımların faydalı olduğuna ve motorsiklet kültürünün yerleşmesine katkıda bulunacağını düşünüyorum.
Sevgi ve saygı çerçevesinde kalarak, motorsiklet kullanıcısının farkını ortaya koymalıyız.
Paylaşımlarla da bu forumun farklı kalması yönünde çaba göstermeliyiz.

Yeni motorum ile sezonu açmak istiyorum.
Plakası çıktı. Yakında da teslim alacağım.

Herkese keyifli sürüşler.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
motorunuz hayırlısı olsun forumada hoş geldin kazasız belasız R 25 bu yılın en çok konuşulan motoru zaten
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Merhaba arkadaşlar, motorsiklet severler ;

Denizli'de yaşıyorum.
Forumun ve doğru yapılan paylaşımların faydalı olduğuna ve motorsiklet kültürünün yerleşmesine katkıda bulunacağını düşünüyorum.
Sevgi ve saygı çerçevesinde kalarak, motorsiklet kullanıcısının farkını ortaya koymalıyız.
Paylaşımlarla da bu forumun farklı kalması yönünde çaba göstermeliyiz.

Yeni motorum ile sezonu açmak istiyorum.
Plakası çıktı. Yakında da teslim alacağım.

Herkese keyifli sürüşler.

Aramıza hoş geldiniz Ben denizli il temsilcisi okay şen il gruplarından denizli mt ye girip toplantılarımız hakkında bilgi alabilir sizleride aramızda görmekten mutluluk duyarız .
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
609
Motosikleti
Yamaha Süper Tenere XT1200ZE
Hayırlı olsun, tekerin düz bassın. Denizli Merkez mi?
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Hayırlı olsun, motosiklet 4 mevsim binilen bir alettir sezonu olmaz bilginize
 
Katılım
14 Mar 2015
Mesajlar
86
Tekrar hoşbulduk. Sağolun arkadaşlar. Herkese güvenli ve güzel sürüşler diliyorum.

Denizli Merkezdeyim. İş gereği daha çok haftasonu boş zamanım oluyor.

Fuarla beraber sezonu açıyoruz sözüne binaen yazdım.
Motosiklet sevdalıları için sezon hep açık zaten ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst