Deniz sezonunu kapattım a dostlar

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Hoka, seninde hareketlendiğini görmek güzel.

Sizin oralarda asıl sezonun en güzel zamanları yeni başlıyor yahu. Ne kapatması...

Abi bugün hava serinledi. Fakat birkaç hafta daha hatta ekim sonuna kadar gideri var diyebilirim.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Çok güzel bir koy ama yolu 6 km stabilize motosiklet ile gidilmeyecek kadar kötü galiba?

[yt]MAPDrg2lrBU[/yt]
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst