Delmece Yaylası Çınarcık - Sportster ve Silverwing ile

Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
38
kamp yapması çok keyifli, güzel bir yer herkese tavsiye ederim.

haritası: http://maps.google.com/maps?saddr=%C4%B0zmit+Yalova+Yolu%2FD575%2FE881&daddr=Unknown+road&hl=en&ie=UTF8&ll=40.622813,29.352036&spn=0.25381,0.506058&sll=40.563373,29.007211&sspn=0.015877,0.049953&geocode=FXDWbAId1R7BAQ%3BFcrhagId6ZW6AQ&t=m&mra=me&mrsp=1,0&sz=15&z=11



img3224ok.jpg


img3221x.jpg


img3212k.jpg


img3202d.jpg


img3189o.jpg


img3185vv.jpg


img3182ct.jpg


img3173zu.jpg


img3172mb.jpg


img3166k.jpg


img3164f.jpg


img3152l.jpg


img3145ou.jpg


img3138lj.jpg


img3109oy.jpg


img3114w.jpg


img3118k.jpg


img3119k.JPG


img3128xz.jpg


img3136db.jpg


img3137lr.jpg


img3103z.jpg


img3101i.jpg


img3098kp.jpg


img3091tn.jpg


img2510wd.jpg


img2460bu.jpg


img2451g.jpg


img2430fl.jpg


img2435so.jpg
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
ne mutlu gezebilene :) sürü görünce tüylerim diken diken oluyo malum her sürüde bi kopek vardır :D
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Yüreğinize sağlık delmece yaylası çifte şelaleler dipsiz göller süper yerler oralar tam kamp yapmak için tebrik ederim güzel yerleri bulmuşsunuz. :)
 
Katılım
2 Tem 2005
Mesajlar
182
Güzel gezi olmuş kutlarım yalnız gidiş rotasına anlatırsanız yol tarifi yaparsanız sevınırım
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
38
başı boş gezen köpekler birden saldırabiliyor ama böyle sürü halindeyken hele başlarında biri varken birşey yapmıyorlar. biz yinede motorları susturduk yanımızdan anca öyle geçtiler :)

evet pazar günü kalabalık oluyor. dönüşte birkaç motor gruplarıyla karşılaştık.

yalnız yaz da olsa eğer kamp yapcaksanız üstünüze kalın birşey almanızı tavsiye ederim. uyku tulumu filan işe yaramıyor epey soğuk oluyor ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst