değerli tiyatro sanatcımız Mehmet Akan'ı kaybettik...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


Mehmet Akan (67), geçen hafta karnındaki kitle nedeniyle rahatsızlanarak Okmeydanı Eğitim Hastanesi'ne kaldırıldı.
Hastanede kitlenin alınması amacıyla ameliyat edildikten sonra kanama geçirdiği belirtilen Akan hayatını kaybetti.

1939 yılında Şanlıurfa'da doğan ve bir süre İstanbul Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği bölümünde eğitim gören Akan, uzun yıllar “Bizimkiler” dizisinde apartman yöneticisi “Sabri Bey” rolünde oynadı.

Yönetmen de olan Akan, “Kadının Adı Yok”, “Bir İstanbul Masalı”, “Gramofon Avrat”, “Bez Bebek”, “Yazlıkçılar”, ”Yıldızların Altında”, “Yeter Anne”, “Büyük Umutlar” ve “Aşk Oyunu” gibi bir çok dizi ve filmde de rol aldı

Allah rahmet eylesin...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Cumartesi gecesi kaybetmişiz, ben bu akşam haberlerde duydum :pale: Üzücü bir kayıp :salut:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
bende bu akşam duydum,üzüldüm:salut:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Tam anlamıyla karakter oyuncusuydu. Yarattığı karakter mimiklerine kadar bir dahinin işiydi. Allah Rahmet Eylesin
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
::(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

çok üzüldüm ya :pale: :pale: allah sewdiklerine sabır wersin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah taksiratını affetsin.Amin.
 
Katılım
16 Mar 2005
Mesajlar
61
Allah rahmet eylesin , yakınlarına sabır versin.

biz kime zabıt tutturucaz şimdi...:salut: :salut:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
:salut: bende cok uzuldum cok karakterlı ve guzel bır oyuncuydu aılseıne sabır versın
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
90'lı yıllarda henüz hayatı yeni yeni öğrenmeye başladığım yıllarda, bir apartmanda yaşamıyor olsam da, her cumartesi günü akşamüzeri merakla beklediğim ve izlerken kendimi sanki o apartmanda yaşıyormuş gibi hissettiğim bizimkiler dizisinin en klasik rollerinden birini başarıyla sergiliyordu, allah rahmet eylesin diyelim...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
18
Yıldızlar da kayar...Durmaz yerin de...
Allah rahmet eylesin, taksiratını affetsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cumartesi kaybetmişiz bende dün öğrendim çok üzüldüm
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
287
Allah Rahmet eylesin İyi bir tiyatro emekçisiydi...Ne diyelim birer birer gidiyor ustalar, ve bizler umarız onların geride bıraktığı sanat bayrağını onurumuzla gönderde dalgalandırırız...Geride bıraktığı öğrencileri onu ekolleştirip yaşatacaktır...Tıpkı Muammer Karaca, Erkan Yücel, Yaman Okay, Yavuzer Çetinkaya, Savaş Yurttaş, Ulvi Uraz, ve adını sayamadığım bir çok sanat emekçileri gibi...Yüreğimizde sanatımızda yaşayacaktır....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst