Debriyajlı Motor Kullanımı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar daha önce 100 cc cup kullanmıştım ve devir saati yoktu egsoz sesinden anlıyordum vites aralıklarını ama 150 cc xr plus aldım ve bu motorda eksoz sesi yok gibi kaç bin devirde kullanmalıyım motosikletimi çok bagırtırırsam benzin sarfiyatı artıyor galiba az bagırtırıp attıgımdada vites zor geçiyor ideali kaç bin devirdir ve debriyajı bıraktıgımda motor biraz öne atıyormuş gibime geliyor nası önüne geçerim :pale::pale::pale:

Motor Şu :
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Dostum yenı motorun hayırlı ugurlu olur ınş,,
Motor yeterınce bagırdıgından zaten hıssedersın vıtes değişim zamanı geldıgını,
yanı buradan kım ne derse desın dusunme o kadar,
Alışman uzun surmez,
 
Katılım
2 Tem 2011
Mesajlar
105
uygun aralığı deneyerek kendinde bulabilirsin.. unutma çok yüksek devir yakıtı arttırdığı gibi çok düşük devirde yakıtı arttırır.. vites büyüttüğünde arabanın çekişi düşük olmasın çok gaz açmak zorunda kalma ivmelenmesi yada çekişi düşükse erken vites büyütmüşsün.. bu şekilde uygun aralığı bulabilirsin
 
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
582
motosikletinin vites geçişlerinde öne attırması(kafa kaldırması) debriyajı sert bıraktığından kaynaklanıyor. debriyajı sevgili eli bırakırmış gibi bırakmalısın ki ürkmesin:thumleft:
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
motosikletinin vites geçişlerinde öne attırması(kafa kaldırması) debriyajı sert bıraktığından kaynaklanıyor. debriyajı sevgili eli bırakırmış gibi bırakmalısın ki ürkmesin:thumleft:

Ne güzelde ifade etmişsin usta .. Aynen öyle narin narin bırak başlarda, biraz geç kalkarsın ama olsun zamanla alışırsın hatta 2 3 gün diyebilirim. scooterden geçiş yaptığımda bende öyle olmuştum .. Zamanla düzelir.. Hatta debriyajı sıktığın, vitesi değiştirdiğini farketmezsin bile :rendeer:
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
363
alışırsın debrajlıya diyorlar banada bende kullanmadım ama alışırsın diyorlar

egsoz sesi fazla gelirse vites at ;) olay bu
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
dostum bizim oralarda o işe vitesli motor diyorlar

vites atarken kafa atması elini hızlı debriyajtan bırakıyon birde hafif gazda farkında olmadan elin kalıyosa olur
bende cbf150 ilk aldığımda aynısını yapıyodum sonra sorun morun kalmadı meğer sorun acemilikmiş
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
dostum bizim oralarda o işe vitesli motor diyorlar

vites atarken kafa atması elini hızlı debriyajtan bırakıyon birde hafif gazda farkında olmadan elin kalıyosa olur
bende cbf150 ilk aldığımda aynısını yapıyodum sonra sorun morun kalmadı meğer sorun acemilikmiş
Belki hızlı kalkış yapmak istiyoruz ondan kafa atıyo ne biliyon :flower:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst