- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlarım herkese selamlar. motorum dragstar 650, motosikletimin debriyaj balatalarını değiştirdim. motosikleti boştan 1. vitese attığımda debriyaja basmadan atabiliyorum. arada geçişini zorlayan bir direnç yok. ama bu sorun 2,3,4,5. viteslerde asla yok. debriyaja basmadan vites atamıyorum, kavraması çok güzel üst viteslerin. sizce bu bir sorun mu? bir de motosikletim 1. vitesteyken debriyajı yavaşça bıraktığımda 4/1 oranında gaz vermezsem eğer stop ediyor. eski debriyaj balatalarında 1. vites kavraması daha iyiydi bu açıdan. sizce bu sorunlar debriyaj ayarından mı kaynaklanıyor?