Dealim S2 250

Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
17
Arkadaşlar Selam Uzun Araştirmalarim Sonucunda Performans Ve Fiyat Olarak Dealim S2 250 Almaya Karar Verdim Bu Motoru Kullanan Arkadaşlar Veya Bu Motorla Ilgili Bilgisi Olan Arkadaşlarin Bana Yardimci Olmasini Rica Ediyorum
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
kardeş sym den vazmıgeçtin?bence kesinlikle sym al yaww.böle bir motor yok arkadaşım motorun her tarafından kalite fışkırıo bee.gören herkes hayran motora mükemmel...
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
17
selam symden vazgecmıs degılım motor super ama fıyatı yuksek en azından benım ıcın bu dealım s2 250 nın fıyatı su an ındırımde 4,990 ytl ama eger ıkıncı elını bulabılırsem gts 250 nın temız onu alırım genede beklıyorum yorumlarınızı şimdiden teşekkür ederım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst