Davetlimizsiniz...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


BEKLERİZ...:)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
adanadan sevgiler,şimdiden hayırlı olsun(oraya gelemeyeceğimiz malum)
CAN öpüyorum.:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
pipisi hayırlı bir şekilde kesilsinmi diyim ne diyim bilemiyom yav...:p
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
gitti mi Can ın yarısı..!? :D

yahu sünnetlerde söylenen bişey yok mu, düğün olsa bir yastıkta kocayın derdim ama, sünnet için aklıma bişey gelmedi.

tamam.. hayırlı olsun (en iyisi bu) :)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Oldu da bitti maşaallah :p
Kazasız belasız kesişler :queen:
Hayırlı olsun şimdiden.:rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
204
hayırlı olsun allah mürvedinide göstersin :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Keşşke olabilsem orda ! Sünnet düğünleri çok hoşumaa gider :)

ALLaH düğün gününde de böyle mutluluk nasip etsin :)
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Helal Sünnet davetiyesinde Crossla foto var, budur iste, motorcu aile imajı direk verilmis bütün gelecek konuklara
Hayırlısıyla kessinler
Gelemeyecegim ancak kendi adıma gönlüm sizinle orda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst