Davet

Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
Arkadaşlar bu akşam galata köprüsünün altındaki mekanlardan Der Saadet adlı mekanda çalıyorum, mekan karaköy tarafından girildiğinde ilk mekan,nargile ve alkol mevcuttur gelmek isteyen motorcu arkadaşlarımı beklerim....
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Sevgili Barış, böyle bir gecede sana destek vermek ve yaptığın müziği dinlemek için orda olmayı çok isterdim.

Maalesef iptal edemeyeceğim bir programım var, o yüzden gelemeyeceğim.

Ancak eminimki bu sitedeki arkadaşlarımız bu akşam orayı kapalı gişe yapacaktır.
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
Kusura bakma kayın ve maun valide ve pedere uğramamızdan dolayı gelemiyeceğiz. :pr: :pr: :salut:

ccbbdd inşallah başka sefere yanında şarkıları seslendirecez.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
113
biz siteden arkadaşlarla kadıköyde bowlinge gidiyoruz, belki ordaki oyunu bitirdikten sonra organize olup geliriz
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
muzafferle biz uğrayıp bir semizkum provası yapacağız:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı işler :)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
Gelmeyi çok isterdim keşke daha önce haberim olsaydı başka yere söz vermezdim.orda bir gece mi yoksa devamlı olacakmısın başka bi gün gelsem diyorum.ne zamanlar orda müziğini dinleme imkanımız olur barış?
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ccbbdd' Alıntı:
Arkadaşlar bu akşam galata köprüsünün altındaki mekanlardan Der Saadet adlı mekanda çalıyorum, mekan karaköy tarafından girildiğinde ilk mekan,nargile ve alkol mevcuttur gelmek isteyen motorcu arkadaşlarımı beklerim....

Barış kaçda cıkacaksın:silent:

jasmine' Alıntı:
Gelmeyi çok isterdim keşke daha önce haberim olsaydı başka yere söz vermezdim.orda bir gece mi yoksa devamlı olacakmısın başka bi gün gelsem diyorum.ne zamanlar orda müziğini dinleme imkanımız olur barış?

Yasemincim zaten cumartesi semizkum da sabaha kadar barışı dinleyeceğiz:queen:

İntercom' Alıntı:
bizde ordayiz! ama ne sen bizi nede biz seni taniriz... yaziiik bize

dostum gel ben tanıştırırım sizi:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
Baris,

Biz Sonerle gelcezz kesinlikle. Saat kacta basliyon....
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla saat 21:00 gibi orda olun şu anda barış dışarda bilgisayar başında degil
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
İntercom' Alıntı:
bizde ordayiz! ama ne sen bizi nede biz seni taniriz... yaziiik bize


Levent zaten beraber gidcez, tanistircam ben sizi....

Baris sen bize bi Masa ayirtiver en önden olsun pls...:cat:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vsaat 7 burdan çıkarsa bende giderim barışla mekana erken çıkarsa gidemem iş yerindeyim
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
barış abi gelmeyi çok isterdim.
yarın 2 tane finalim var ne yazık ki:pale:
başka bir zaman inşallah.
size iyi eğlenceler ve başarılar:rendeer:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
resim_upload.asp
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst