Darlık - Teke - Şile Gezisi (Virajlar, virajlar, virajlar)

Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
Bende o güzergahta sürmek istiyorum hangi yolları kullandığınızı google maps ten birisi çiziktirebilir mi acaba? Oralarda heryer virajlı yol gözüküyor ama 1 keresinde rastgele bir yola girdim yoldaki tezekler ve çukurlardan bırakın virajı yoldan zor gittim

Veya 250 likle çok geride kalmayacağım bir grup olursa beraber de sürmek isterim

gel bize katıl geride kalmazsın bakma hızlı gidiyor gibiyiz ama genelde 2 grup takılıyor ön grup hızlı arka grup daha sakin gidiyor
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
244
1:51 'deki kırmızı CBR'da benim, siyah-beyaz ceket&kask kombinli. Hatta selam bile vermişim kornayla haha :D




Sizinle de mola yerdiğiniz verde ufak bir sohbetimiz olmuştu yolun kalabalıklığına dair :)

pazar da arabayla gittim, cumartesi yine daha iyiydi:) bu haftasonu da hava güzel görünüyor şimdilik:)
 
Katılım
13 Şub 2020
Mesajlar
160
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 1100
pazar da arabayla gittim, cumartesi yine daha iyiydi:) bu haftasonu da hava güzel görünüyor şimdilik:)

Yoldaki hayvan pislikleri, yapraklar, çimen artığı, yolun nemli oluşu vesaire biraz tedirgin etmişti açıkçası. Bakalım haftasonu yine oradayım havanın durumuna göre :)
 
Katılım
7 Haz 2020
Mesajlar
173
1:51 'deki kırmızı CBR'da benim, siyah-beyaz ceket&kask kombinli. Hatta selam bile vermişim kornayla haha :D




Sizinle de mola yerdiğiniz verde ufak bir sohbetimiz olmuştu yolun kalabalıklığına dair :)

: ) Bir dahaki sefere karşıdan gelen herkesi durdurup forum üyelik adını soracağım. Çok güzel oluyor böyle, karşılaştığı kişilerle forum üzerinden de olsa iletişim kurabilmek ; )

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------

Yoldaki hayvan pislikleri, yapraklar, çimen artığı, yolun nemli oluşu vesaire biraz tedirgin etmişti açıkçası. Bakalım haftasonu yine oradayım havanın durumuna göre :)

Hava güzel görünüyor bakalım, muhtemelen biz de oradayız haftasonu
 
Katılım
7 Haz 2020
Mesajlar
173
Bu arada bizim ekip, bu hafta pazar günü Darlık da olacağız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst