Darisi Olmayanlarin Başina

Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
124
Slm arkadaşlar bugün gittim şişli tafik şubeden ehliyetimi aldım şimdi artık çok daha rahat trafikte dolaşabilirim ehliyetim yokken en büyük endişem haklıyken otamatikman haksız duruma düşmekdi şimdi artık bu sorun kalmadı allaha şükür ehliyeti olmayan arkadaşlara nacizane tafsiyem ehliyetinizi alın trafik bu nolucağı belli olamaz biz nekadar dikkatli olursak olalım başkasının hatasıyla direk haksız duruma düşüp canımız yanmasın
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
283
Tebrik ediyorum. Eğitim şart. Bende 18'inde sınava gireceğim. Martta inş. ehliyeti alırım.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
::biggrinn ::haapppy: ::biggrinn ::haapppy: ::biggrinn ::haapppy: ::biggrinn ::haapppy:
Daha ne denir ki...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
olcan şu ortadaki smileyler boynuzlarını birbirine vuruyolar gibi duruyo. çok komik :queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
O zaman sakat olur yaaa!!
Darısı boynuzu olmayanların başına şeklinde anlamasın lütfen kimse...:queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
55 YTL HARÇ
3.5 YTL DOLDURULACAK KAĞITLAR İÇİN ÜCRET
30 YTL EHLİYET
-------
88.5 YTL olması lazım
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
yazdığın 55 ytl'lik harç ücretinin her şubede farklı olduğunu duydum böyle bir şey gerçekten var mı, yada bu konu hakkında bilgisi olan?
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Hiç sanmıyorum, çünkü fiyat hakkında nerede konuşulsa trafiğe ödeyeceğin fiyat sabit söyleniyor.Böyle bir farklılığın bulunması da mantıklı olmazdı zaten.
Bu toplam fiyat her yerde aynıdır sanıyorum sadece neye ne kadar ödendiğini yazdım. (O 55 YTL karşılığında makbuz kesiliyor ve bu makbuz başvurunun sonunda geri alınıyor.)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olcan138' Alıntı:
55 YTL HARÇ
3.5 YTL DOLDURULACAK KAĞITLAR İÇİN ÜCRET
30 YTL EHLİYET
-------
88.5 YTL olması lazım

o parayı bana verseydin ben sana ehliyetin alasını yapardım...A4 kağıttan hemde hehe.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
hayırlı olsun umutkaan.
gülü güle kullan. hiç lazım olmaması dileklerimle...:)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
227
ben de 18 in de sınava girecem
subat sonu ya da mart başında alırız:mrgreen:
valla sabırsızlıkla beklıorum ehliyetimi onsuz fazla gezemiorum kafayı yıyorum:pr: :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst