- Katılım
- 3 Ara 2005
- Mesajlar
- 124
- Konu Yazar
- #1
Slm arkadaşlar bugün gittim şişli tafik şubeden ehliyetimi aldım şimdi artık çok daha rahat trafikte dolaşabilirim ehliyetim yokken en büyük endişem haklıyken otamatikman haksız duruma düşmekdi şimdi artık bu sorun kalmadı allaha şükür ehliyeti olmayan arkadaşlara nacizane tafsiyem ehliyetinizi alın trafik bu nolucağı belli olamaz biz nekadar dikkatli olursak olalım başkasının hatasıyla direk haksız duruma düşüp canımız yanmasın