DAINESE HYDRA FLUX D-DRY Ceket Sizce kışın kullanılırmı

Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
16
Değerli arkadaşlar dün bu montu görme ve deneme şansım oldu çok hoşuma gitti kış için uygun olurmu içinde su ve rüzgar geçirmeyen astar varmış ayrıca ben fazla üşüyen biri değilim ama yinede tecrübeli arkadaşların fikrini alayım istedim
birde genelde Antalya da kullanacağım belki bir kez bir uzun yol yaparım içime gerekirse polar vb. giyerek

http://www.mototas.com.tr/dainese-hydra-flux-d-dry-ceket-pmu82

dainese-hydra-flux-d-dry-ceket-pmu82
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
Değerli arkadaşlar dün bu montu görme ve deneme şansım oldu çok hoşuma gitti kış için uygun olurmu içinde su ve rüzgar geçirmeyen astar varmış ayrıca ben fazla üşüyen biri değilim ama yinede tecrübeli arkadaşların fikrini alayım istedim
birde genelde Antalya da kullanacağım belki bir kez bir uzun yol yaparım içime gerekirse polar vb. giyerek

http://www.mototas.com.tr/dainese-hydra-flux-d-dry-ceket-pmu82

http://www.mototas.com.tr/dainese-hydra-flux-d-dry-ceket-pmu82

Ne tesaduf olmus boyle :) ben bu montu dun aksam aldim ama yazin giyinmek icin icindeki teflon yelegi cikardim pufur pufur ruzgar aliyo ben cok begendim. Arkadasim bu montu kisin giyiniyo ama icine dainese nin su ve ruzgar gecirmeyen bir ceketini giyinip ustune bunu giyiniyo gecen kis komple rahatti yani. Dedigim gibi kullanicaksan olur ama tek basina cok bi ise yaramaz
 
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
16
Cevap için çok sağol içindeki teflon sanırım burda antalyada iş görür ehir dışınada dediğin gibi ilave birşey alırım sanada hayırlı olsun montun kazasız belasız giymek nasip etsin
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
Cevap için çok sağol içindeki teflon sanırım burda antalyada iş görür ehir dışınada dediğin gibi ilave birşey alırım sanada hayırlı olsun montun kazasız belasız giymek nasip etsin

Rica ederim :) ayrica tesekkur ederim umarim yardimci olmusumdur kazasiz surusler...
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Merak edenler için ben de ekleme yapayım.
Bu çarşamba(5 Ekim) İstanbul'da sabah 13 derece idi. Tişört+gömlek üzerine astarlı şekilde giydim. Herhangi bir üşüme olmadı.
İlk birkaç dakika vücut ısınana kadar serin oluyor, sonra ne sıcak ne soğuk, tam kıvamında hissettiriyor.

İçine polar giyerek 5 dereceye kadar idare edebileceğini düşünüyorum. Hatta içlikle filan karda da giyilebilir ama 5 kat giyinmek pek rahat olmaz.
Zaten bol kesim bir mont değil, içine polar giymek çok rahat olmuyor.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Mont aslen 3 mevsimlik. Yaz, ilkbahar sonu, sonbahar başı. Ama sen de Antalya'da oturuyorsun. Oranın kışı anca İç Anadolu'nun sonbaharı gibi olur diye tahmin ediyorum. Eğer öyleyse o montla kışı atlatabilirsin. Yok iliğine işleyecek kadar soğuk oluyorsa kışın giyemezsin. Şöyle düşün, şu naylon yağmurluklar var ya, su da geçmiyor, rüzgar da geçmiyor diye kışın tişörtün üstüne onu geçirip sokağı çıkmıyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst