- Konu Yazar
- #1
Değerli arkadaşlar dün bu montu görme ve deneme şansım oldu çok hoşuma gitti kış için uygun olurmu içinde su ve rüzgar geçirmeyen astar varmış ayrıca ben fazla üşüyen biri değilim ama yinede tecrübeli arkadaşların fikrini alayım istedim
birde genelde Antalya da kullanacağım belki bir kez bir uzun yol yaparım içime gerekirse polar vb. giyerek
http://www.mototas.com.tr/dainese-hydra-flux-d-dry-ceket-pmu82
birde genelde Antalya da kullanacağım belki bir kez bir uzun yol yaparım içime gerekirse polar vb. giyerek
http://www.mototas.com.tr/dainese-hydra-flux-d-dry-ceket-pmu82