Dainese Hydra Flux 2 D-Dry Mont Kış İçin Yeterli Olur Mu?

Katılım
7 Haz 2024
Mesajlar
8
Merhabalar yakın zamanda Dainese Hydra Flux 2 D-Dry model motosiklet ceketini satın aldım. Kış için kullanan arkadaşlarımız varsa yorumlarını bekliyorum. Çanakkale'de kullanacağım. Teşekkürler :)
 
Katılım
11 Tem 2017
Mesajlar
178
Motosikleti
Cf Cl-x 250 / Tvs Jupiter125
Merhaba aynı montu istanbulda kullanıyorum. Kış için kesinlikle kışlık mont almanız gerekiyor.
 
Katılım
7 Haz 2024
Mesajlar
8
Açıkçası öğrenci olduğumdan 2. mont alacak durumum şuanlık yok. Normalde kışın kalın sweat üstüne ceketle motora binerdim. Çok rahatsız etmezdi. İç astarı denildiği gibi yağmur ve rüzgara karşı dayanıklı mı?
 
Katılım
11 Tem 2017
Mesajlar
178
Motosikleti
Cf Cl-x 250 / Tvs Jupiter125
İç astar rüzgara dayanıklı sayılabilir içine sweat-içlik tarzı giyip bir noktaya kadar idare edebilirsin ama asla kışlık montun yerini tutmaz. İstanbul için konuşuyorum ekim başında bu montun işi bitmiş bir sonraki mayıs ayını beklemek üzere dolaba kaldırmış olacağım.
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,772
Merhaba aynı montu istanbulda kullanıyorum. Kış için kesinlikle kışlık mont almanız gerekiyor.

bende öğrenci olduğum için tek bir mont alma hakkım var Manisa'da yaşıyorum ve burda kış 5-6 ay gibi oluyor ondan deri veya kışlık mont alıp sonraki yaz sezonuna kadar ekonomimi biraz düzeltmeye çalışıcam öyle yapabiliyorsan daha mantıklı olur
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Öğrenciyseniz otobüse binin arkadaş :)

Öğrenciyim, kışlık mont almayıp zatürre olayım mı?
Öğrenciyim, naylon lastikle buz pateni yapılır mı?
Öğrenciyim, kask yerine karpuz taksam olur mu?
Öğrenciyim, motora bakım yapmak zorunlu mudur?
Ve benzeri sorulara topluca cevap vereyim:
Olmaz. Maalesef motor için özel ekipmanlar hem gerekli hem de zorunludur ve bunlar da para istiyor. Paranız yoksa bu işe girişmeyeceksiniz.

İlk soruya da cevap vereyim:
Dainese'nin o montu yaz/baharlıktır. 20 derecenin altında içine kalın kıyafet ister. 15 derecenin altında üstüne yağmurluk vs giymek gerekir, o da terletir. 10 derecenin altı da hipotermi.
İç astarı da bahar rüzgarını anca keser. Zaten vücuda yapışan bir astar olduğu için bir işe yaramaz. Ayrıca 2 senenin sonunda pul pul dökülür, 3 senenin sonunda özelliksiz bir kumaş parçasına döner.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,772
Öğrenciyseniz otobüse binin arkadaş :)

Öğrenciyim, kışlık mont almayıp zatürre olayım mı?
Öğrenciyim, naylon lastikle buz pateni yapılır mı?
Öğrenciyim, kask yerine karpuz taksam olur mu?
Öğrenciyim, motora bakım yapmak zorunlu mudur?
Ve benzeri sorulara topluca cevap vereyim:
Olmaz. Maalesef motor için özel ekipmanlar hem gerekli hem de zorunludur ve bunlar da para istiyor. Paranız yoksa bu işe girişmeyeceksiniz.

İlk soruya da cevap vereyim:
Dainese'nin o montu yaz/baharlıktır. 20 derecenin altında içine kalın kıyafet ister. 15 derecenin altında üstüne yağmurluk vs giymek gerekir, o da terletir. 10 derecenin altı da hipotermi.
İç astarı da bahar rüzgarını anca keser. Zaten vücuda yapışan bir astar olduğu için bir işe yaramaz. Ayrıca 2 senenin sonunda pul pul dökülür, 3 senenin sonunda özelliksiz bir kumaş parçasına döner.

arkadaşa bunları diyeceğine gerekli ekipmanlarda ki vergiyi kaldırsalar veya azaltsalar daha iyi olmaz mı ? arkadaşın hiç bir suçu yok bu konuda yardım istemesinde herhangi bir şey görmedim . arkadaşa bunları diyeceğine biraz ekonomiyi eleştirsen şaşarım
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
arkadaşa bunları diyeceğine gerekli ekipmanlarda ki vergiyi kaldırsalar veya azaltsalar daha iyi olmaz mı ? arkadaşın hiç bir suçu yok bu konuda yardım istemesinde herhangi bir şey görmedim . arkadaşa bunları diyeceğine biraz ekonomiyi eleştirsen şaşarım

Ehonomi kötüyse herkes nasıl GS'e AT'ye biniyor yeğenim?

Öyle safsataya böyle safsata.
 
Katılım
16 Tem 2018
Mesajlar
82
Motosikleti
Honda CRF 250 Rally
Açıkçası öğrenci olduğumdan 2. mont alacak durumum şuanlık yok. Normalde kışın kalın sweat üstüne ceketle motora binerdim. Çok rahatsız etmezdi. İç astarı denildiği gibi yağmur ve rüzgara karşı dayanıklı mı?

Montun fiyatına baktım. 12 bin TL'nin üzerinde gözüküyor (mototas.com dan baktım). Siz bilirsiniz tabi; ama başka markalara bakabilirsiniz. O fiyata kışın daha iyi koruyacak mont bulunamaz mı?
 
Katılım
7 Haz 2024
Mesajlar
8
Evet 12.500 küsür lira hocam. Normalde prohel vs bakmıştım ama gittiğim mağazadaki arkadaş bu ürünü hem yaz hem kış kullanabilirsiniz deyince kararım değişti.
 
Katılım
16 Tem 2018
Mesajlar
82
Motosikleti
Honda CRF 250 Rally
Açık konuşmak gerekirse satıcılara pek güvenemiyorum. Aklıma bir soru takıldığında ben de sizin gibi forumda kullanıcılardan yardım istiyorum. Ürünü kullananlara güvenim çok daha fazla. Bir de youtube da ürün incelenmişse, yorumları okuyorum.
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,772
Ehonomi kötüyse herkes nasıl GS'e AT'ye biniyor yeğenim?

Öyle safsataya böyle safsata.

https://www.youtube.com/watch?v=NHnBoaCuW3Y . GS ve AT'ye binenleri bende görüyorum 2013 model CBR'la bende Sabri gibi geziyorum öğrenci olarak

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------

Açık konuşmak gerekirse satıcılara pek güvenemiyorum. Aklıma bir soru takıldığında ben de sizin gibi forumda kullanıcılardan yardım istiyorum. Ürünü kullananlara güvenim çok daha fazla. Bir de youtube da ürün incelenmişse, yorumları okuyorum.

Satıcılar ürünü satmak için tüm montları sorduğumuz soruya göre cevaplıyor gibi geliyor bana Tekstil Revit quantum 2 air modelini kışında kullanabileceğimi söylemişti satıcı arkadaş :D . Bu arada profilde gördüm özel değilse Yunusemre'de misiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst