daha geniş lastil takmak mümkünmü

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
s.a kuba leopar 100 motorum var ve motor gözüme küçük gözüküyo lastikler falan ufacık 17 yazıyo lastik boyutunda lastikleri daha geniş ve kalın lastiklerle değiştirmek iştiyorum lastik ile birlikte jantlarında geniş olmasını istiiyorum bu mumkünmü ??
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Biraz daha kalın olur bildiğim kadarı ile.Ama abartılmamak şartıyla yoksa zaten çamurluğa sığmaz.Bunu yapmadaki amaç nedir?
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
motor zaten ufacık lastiklerde incecik olunca bisiklet gibi oluyo
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Cbr 125'in eski kasasında da kullananlar aynı olaydan şikayetçiydiler.(Ama bence mahsuru yok) Lastikleri kalın olanlarla değiştiremesende kaliteli markaların V desenli,yada daha kaliteli lastikleri var.Onlarla değiştirmeni tavsiye ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neden motorun sürtünmesini arttırmak istiyorsunki :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst