Dağda tek başına..

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
8 Nisan 2007 Antalya

Sabah Volkano'yu aradım cevap yok..
Sonradan öğrendim, bugün dalışa gitmiş..
Başka kimse de yok araziye gelecek..
Zaten bütün Kemer takımı da Fethiye'deki yarışa gitti..
Akşama işim olduğu için ben gidemedim malesef..

6 aydır dağlardan uzağım..
Dünkü kısa gezi kesmedi..
Dağların güzel havasını KaTırıM'la başbaşa solumaya karar veriyorum..
En kısa yoldan huzura ulaşıyorum...
1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


Yolun ortasındaki manzara "Bahar geldi..!" diyor..
29.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


Bu eşsiz güzelliklerin hiç kaybolmamasını diliyorum..
11.jpg


Karların erimeye başlaması dereleri coşturmuş..
Özlemişim su geçişlerini ama orta kısmı oldukça derindi..
12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


16.jpg


Bey Dağları'nın zirvesinde çok az kar kalmış.
Umarım bahar yağışlı geçer..
17.jpg


18.jpg


19.jpg


20.jpg


21.jpg


22.jpg


Bahar her yerde...
23.jpg


24.jpg


25.jpg


26.jpg


Bir başka dere kenarında son fotoğraflarımı çekiyorum..
Eve dönüş zamanı geldi...
27.jpg


28.jpg
 
Katılım
5 Mar 2007
Mesajlar
164
iki günde iki gezi iyi valla
çok güzel doğayla beraber olmak e tabi resimler güzeldi bey dağlarının etekleri off offf:pr: bende orda olmalıyım..
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Bakmaya doyamadım valla.. Çok güzel fotoğraflar.. Tebrikler..

Katır da doğada süper bir dekor olmuş :)
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
Güzel bir gezi.Doğa ile başbaşa ve sessizliği duymak en güzeli .
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hocam elinize tekerinize motorunuza sağlık,yine harika görüntülerle bizleri mest ettiniz.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel fotolar güzel bir gezi olmuşa benziyor. . .
Bazen doga tek başına bir insanı iyi misafir ediyor. . .
Sende boyle bir gune denkgelmişsin . . . .
Umarım devamı gelir. . ..
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Güzel gezmişsin abi ya hemde tek başına helal olsun
29.jpg


Bu resmede çok güldüm :) :) iyi yakalamışsın
 
Katılım
25 Ara 2006
Mesajlar
184
Elinize, ayağınıza sağlık. Çok keyifli bi gezi olmuş. Ben de önümüzdeki sene Antalya'ya yerleşiyorum.
İnşallah ben de sizin çıktığınız o dağlara çıkabilirim bir gün...
İple çekiyorum. Antalya'ya taşınma konusunda ne kadar isabetli bi karar verdiğimi sizin gezi fotoğraflarınızı gördükten sonra daha iyi anladım.
Bin teşekkür...
Oğuz
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
abi süper kareler yakalıyosun ya bu maceracı ve fotografcı ruhuna hasta oluyorum senin harikasın devam devam :mrgreen: Takipteyiz
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
antalyadamı olmak lazım anlamadım :( ne güzel fotograflar çekmişsiniz.Dağlarda olmak özgür hissetmek güzel olsa gerek :)
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
nezih hocam tekerlerine sağlık.
kaplumbağalar seni farketmedi umarım.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst