Daelim Daelim S3 125cc

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi daelimin raceng ine baktımda göstergesi fialn küçücük tek silindir falan sarmadı hyosung a devam :D

Abi birde orda 250'ccliklere rakip bi motor geliyor inceleme fırsatım olmadı ama pazar günü epey bi incelicem. Fiyatıda 7.500 civarıydı sanırsam

kaliteli gibi sanki en azından kymco ve sym ile scooter da yarışacak gibi geliyor. Tabii bi sürüp denemek lazım. Kullanıcıları çıkmaya başlayınca anlaşılır aslında

Abi S2 Ve S3 Modelinde Aynı Motorlar mevcut güçleride aynı Haliyle
Motor Hacmi : 124.90 cc
Maksimum Güç : 12,2hp
Eyer Bu Gerçekse Scooter İçin 10 Değil 20 Numara Olur Eyer Bunların Fiyatları şöle uygun Olursa Yani Çinliler Kadar Honda Yamaha Çançin çon tamamen biter Okadar yani tipde var s3 de Ama tutupda 6,7 bin lira derlersenn Ozaman Bunlarında Way Haline

Motorlar çok güzel ama asya motorun eline düşmelerine üzüldüm doğrusu, bunlar scootersa, asya motorun çinden ithal ettikleri ne ?

Depo kapasitesi hoşuma gitti. Motorda ufak. Sürekli yakıt almaktan kurtarır.

12 hp ve 125 cc...
Güzel..Ama ağırlığı 160 kg...
Nerdeyse muadillerinden 40-50 kg daha ağır...
Her zaman iki kişi biniyormuş gibi yorulur...
en azından 150 lilik yapsalarmış...

Şekil olarak hoş... Görüntü karizma süper...
Ama plastik kalitesi nasıldır o grenajlar ne kadar sağlam kalır düşnmek lazım.. ;)

Başlığa bak... olaylar olaylar olaylar:queen::queen:

Daelim fiyat listesi fotosu yok! nasıl topik bu eksik olmuş...

daelimin menşei nedir ?

daelimin 250 lik racingine eğer 7500 isterlerse bence çok mantıksız bir seçim olur. 14 beygir güçle asla tercih edilmemeli bence. cbr25o 26hp, ninja 33hp, hyo 29 hp iken 14 hp de ne oluyo. benim 162 cc mondial bile 14 hp zaten

Vallaha s3 3000 Liraya Hemen Yarın Alırım Yoksa Almam :p
O fiyata Ancak Başını Alırımda bakma :p
Başını Derken Hani Tekerlerk ve Kaporta :p

evet hocam kore malı fakat 20 beygir ve üstü olmazsa 7500 e alınmaz bence. birde kalite olarakta ne seviyede olduğuna emin olmak gerekiyor tabi

Güç kısmı muamma olmuş. siteyi yapan arkadaşlar 250 cc motorun hava soğutmalı da olsa 14 beygir olamayacağından habersiz Fransız uyruklu vatandaişar olduğundan onun kilo watt cinsinden güç olabileceğini düşünememişler.

14*1.36= 19 at gücü:) Motor hava soğutmalı ve Hyosung tan düşük güçte ama tork hacim ile doğru orantılı olduğundan 7500 ise fiyatı markası ve touring motorlar gibi büyük kasası hesap edilirse alırken uygun. Ama sonrası:silent::silent:

Arkadaşlar asya motor kasayı alıp motoru kendisi takmadıysa bu motorun orjinali 21 hp:cat:

http://www.youtube.com/watch?v=foFNaFZuHwc
bu model benim çok hoşuma gitti.. sym evo 250i gibi resmen.. hatta fazlası var :) yarın fuarda iyice bir inceleyeceğim.
bu scooter 125 cc mi gerçekten ? şakamı bu ... 120km ye çıkıyor resmen :)) http://www.youtube.com/watch?v=cIDkWiDPVtE&feature=fvwrel


makina güzel ama bu acemi distribütörlerin bir web sitesi bile hazırlatamaması yüzünden değerini baştan kaybedip 1-0 yenik başlıyor...

yahu çok mu zor adam gibi bir tanıtım yok...fiyat yazmak...açık ve net olmak...
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Güç kısmı muamma olmuş. siteyi yapan arkadaşlar 250 cc motorun hava soğutmalı da olsa 14 beygir olamayacağından habersiz Fransız uyruklu vatandaişar olduğundan onun kilo watt cinsinden güç olabileceğini düşünememişler.

14*1.36= 19 at gücü:) Motor hava soğutmalı ve Hyosung tan düşük güçte ama tork hacim ile doğru orantılı olduğundan 7500 ise fiyatı markası ve touring motorlar gibi büyük kasası hesap edilirse alırkewn uygun. Ama sonrası:silent::silent:
Bak bu aklıma gelmemişti kw cinsindendir bencede. 125 cc kullandığın için seninde benim gibi daha güçlü modellere ilgin var sanırım:)
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Diyer topiclerede yazdım Hadi Seninkinede Yazayım Mete Abi
Laaaa Abooooowwwwwwwww DAELİM sen ne ettin tüm Modelleri için 9.5 plakayla 10 milyar istiyor Mübarek Kawasaki 125 cc La Onlar bizim Milletimiz güce pek bakmaz cc Önemli Der 10 Milyara satılırmı Hiç Bu motorlarr :S
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Diyer topiclerede yazdım Hadi Seninkinede Yazayım Mete Abi
Laaaa Abooooowwwwwwwww DAELİM sen ne ettin tüm Modelleri için 9.5 plakayla 10 milyar istiyor Mübarek Kawasaki 125 cc La Onlar bizim Milletimiz güce pek bakmaz cc Önemli Der 10 Milyara satılırmı Hiç Bu motorlarr :S


tabi ki alınmaz aga aklımızı peynir ekmekle yemedik...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst