Daelim roadwın r 250

Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
250 cc. kategorisinde bir tercih daha piyasada.Tabii Türkiye'ye gelip gelmeyeceği meçhul.:)
8002008daerim6jp.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Önden cbr 600 F'i andırdı bana:)
Enjeksyon,sıvı soğutma baya başarılı bi motor gibimde.
Türkiyeye geldi diyelim fiyat_?
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
yanılmıyorsam kore malı bu daelim
motor güzel de tam teknik detaylar nedir acaba?
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Kore malı,scooterları fena değil.Detaylı teknik verilerine ulaşamadım.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Kore malı,scooterları fena değil.Detaylı teknik verilerine ulaşamadım.

Abi sitesinde bişeyler buldum gibi :)

http://www.dmc.co.kr/english/promot...room&path=showroom&idx=roadwinvjf&color=black

Başka bi siteden bulduğumda bu:)
Tabi google'den bu kadar çevire bildim.

Daelim's Racey Tüm Yeni Roadsport 250 harika görünüyor ve büyük sokak bazı özellikleri ile birlikte cred vardır

Özellikler:
Ölçüler (cm): 2025 x 764 x 1.180
Dingil mesafesi (mm): 1390
Koltuk Yükseklik (mm): 780
Kuru ağırlığı (kg): 165
Motor Sistemi: Su Soğutma 4 Stroke
Displacement (cc): 246,9
Çap x Strok (mm): 73 x 59
Sytem Başlangıç: Elektrikli Anasayfa
Şanzuman: 5 Adım dön
Ateşleme Sistemi: T.C.I
Yakıt Tankı Kapasitesi (ℓ): 15
Lastik (FR / RR): 110/70-17 54P, 140/60-17 69P
Süspansiyon (FR / RR): Teleskopik / Kol Swing
Fren (FR / RR): Disk / Disk

Onun adreside bu;
http://cambourides.com/index.php?/Motorcycles/ROADWIN-R-250.html
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
CBR 250 yi yıllardır getirme adam benzerini üretsin :) cbr 125 gibi tipsizin yanında bu motoru görünce ss binmememe rağmen alınır diyorum :)

Orjinal 2011 250 R de bu:

cbr250rr2.jpg


2011-honda-cbr250rr--1w.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
motor guzelde gelse bıle bu motor 8000 -10000tl arası fıyat acarlar??
 
Katılım
1 Ağu 2011
Mesajlar
504
Uzak durulması gereken bir motosiklet.. Nerden bakarsan bak Japon motosikletlerine yakın bir fiyat olur Türkiyede.. Yedek parça ve servis sıkıntısıda cabası.. Kesinlikle uzak durulmalı.
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
sym wolf gibi bir fiyat politikası uygularsa Türkiye de iş yapmaz.
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
Genede çok fazla. Nerdeyse bi Hyo GT parası.. Hyo dan daha iyi olduğunu düşünmüyorum. İyi olsa bile Türkiyede iş yapmayacağı gerçek. Servis ve Parça sıkıntısı olacaktır.

hyo nun racing modeli 10.375 liste fiyatı ile satışta
honda cbr250r 9900 liste fiyatı
bunlardan ucuz
yuki 250 ateş 7555 lira liste fiyatı doğal olarak bundan pahalı

diğer motorların fiyatları bunlar bence bu motorun fiyatı olması gerektiği yerde belki 500 lira daha ucuz olabilirdi

daha fazlada birşey beklememek lazım
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
193
ah işte asya motor getiriyomuş ... servisi yaygın zaten tamir işi bitti sadece parça değiştiriyorlar.
 
Katılım
1 Ağu 2011
Mesajlar
504
yakında birisi alıp,test eder :)) bizde öğreniriz neymiş,ne değilmiş :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst