- Katılım
- 23 Haz 2011
- Mesajlar
- 2,782
- Konu Yazar
- #1
bızım kayınpeder eski terzi. antalyada deri isi yapmıs uzun süre. bana da ceket dıktı. baldızlara 10 larca dikti. oldukca tecrubelı.
bu aralar mont ya da tulum alasım vardı.bakarken gordu beni.ben yapayım dedı.
bu koruma ıslerını vs si halledebılır mıyız acaba? temını zor mudur? (benım akıtolara baktım.zaten cıkıyor ıcınden.) baska cok fazla detay var mı es gecebılecegımız? yoksa korumaları temın etsem guzel custom bısey cıkar mı ortaya?
var mı hıc yapan ya da yaptıran? uretımı goren?
bu aralar mont ya da tulum alasım vardı.bakarken gordu beni.ben yapayım dedı.
bu koruma ıslerını vs si halledebılır mıyız acaba? temını zor mudur? (benım akıtolara baktım.zaten cıkıyor ıcınden.) baska cok fazla detay var mı es gecebılecegımız? yoksa korumaları temın etsem guzel custom bısey cıkar mı ortaya?
var mı hıc yapan ya da yaptıran? uretımı goren?