Cümleten selamlar

Katılım
26 May 2015
Mesajlar
0
Arkadaslar merhaba
İsmim ümit Konya dan katılıyorum aranıza .. Umarım faydalı ve güzel vakit geciririz..

Foruma göz gezdrdim biraz, ayrı ayrı konuda acmak istemiyorum acıkcası .
Hem tanışalım hem bilgi alılverişi yapalım.

Arkadaşlar motor tecrübem yok denecek kadar az, ama içimde bir uhte ya işte gözü kararttım gibi bişey alcam bişeyler..
Forumda göz gezdirdim genelde terübesi az olanlar icin küçük ebatlı 150 cc altı felan öneriyorlar hatta daha ufakla başlayın diyorlar eyw.
Ama ben böyle bişey yapmıcam, tecrübe kazancaksam da hayalimdeki ile kazancam hani derler ya ya herro ya merro o hesap ..

Sonuc kawasaki zx6r veya yamaha r6 arasında kaldım .
Aslında arada kalmadım hayalimdeki kawasaki ama cevreden felan r6 yi tanimadan karar verme gibi sesler çıktı, kararsız kaldım.
Dedim en iyisi işi bilenlerle tanısıp konusmak bu yuzden aranızdayım umarım da devamlı buralı oluruz :)

Yaş 27 bu arada, Ehliyet yönünden problemim yok yurt dışı ehliyeti ile kullanabilirim Tr de ehliyet alıncaya kadar.
Çok aşırı hız merakı olan birisi değilim, motoru alıp otoyola çıkıp 250 - 260 basacak da değilim zaten bulundugum ilçe küçük bi yer trafik sorunum yok o yüzden, ama uzunyol düşünebilirim az cok tecrübe edindikten sonra..

Şimdi sizlerin görüşü gerçekten önemli, sizler ne dersiniz bi çokları gibi aman bulaşma ölürsün mü ? yoksa atılcaksa o acemilik, kararlı kullandıkdan sonra bu tip motorlar ilede atılırmı ?
Ve tabi motor hakkında özellikle kawasaki hakkında kısa bilmem gereken almadan önce neler vardır ?
Bu arada sıfır almazssam 2013-2014 gibi en düşük tercihim ..
 
Katılım
26 May 2015
Mesajlar
44
Selamlar hoşgeldiniz bende forumda yeniyim. Yaldız bir çoğu gibi bende ölürsünüz diyebilirim.
R6 ile acemilik atmak kumar oynamak gibi benim fikrim yine racing tarzı 250cc'lik bir motor ile başlamanız daha makul olur.
Acemi iken debriyajı kaçırma ihtimaliniz yüksek, ki kaçırırsanız affı olmaz. Ayrıca illa ki o motorla 200 görceksiniz nefs diye bir şey var.
Allah gönlünüze göre versin.
 
Katılım
26 May 2015
Mesajlar
0
Selamlar hoşgeldiniz bende forumda yeniyim. Yaldız bir çoğu gibi bende ölürsünüz diyebilirim.
R6 ile acemilik atmak kumar oynamak gibi benim fikrim yine racing tarzı 250cc'lik bir motor ile başlamanız daha makul olur.
Acemi iken debriyajı kaçırma ihtimaliniz yüksek, ki kaçırırsanız affı olmaz. Ayrıca illa ki o motorla 200 görceksiniz nefs diye bir şey var.
Allah gönlünüze göre versin.

Eyw hocam ama o kumarı oynıcam ben sanırım :)
Sadece fikir almak istiyorum iki motor hakkında da , önerilere de açığım yani, heves edipte gidip değmeyecek makinaya bayılmayım o kadr para ..
 
Katılım
31 Mar 2015
Mesajlar
166
Hocam motor illaki güzel bir şey ama yapmayın etmeyin nolursunuz geçende bir arkadaşta mt07 aldı ses yok bir tek ben mi etkileniyorum bu kadar anlayamadım. Yüzme bilmeden jetski ye binmek gibi birşey demek istediğiniz düşerseniz ne olacak? Yada çapraz ateş çatışmanın arasından yürüyerek geçerim ben demek gibi birşey. Evet öldürmeyen Allah öldürmüyor fakat bu kadar riske ne gerek var. Çevrenizdeki insanlardan 1 tanesi yapma ölürsün der "ya hiçbişey de bilmiyorlar dersiniz" 2 tanesi der " ya bu da aynı kafa dersiniz" 3 tanesi der " acaba haklı olabilirler mi dersiniz" ama herkes diyosa haklı bir yanı vardır. Burada yılların tecrübesine sahip insanlar var kulak arkası etmeyin bu düşünceleri. Küçük hacimli motorlarla başlayın deniyorsa bu kimsenin alma gücü olmadığından yada hasetliğinden değildir sizi düşündüğündendir. Küçük hacimli motorlar sizin gerekli tecrübeye ulaşmanız için basamak görevi görür hatalarınızı örter telafi edebilir. 600cc lik bir makine size direk tepki vermek için yapılmış bir makinedir sizin yanlış kararlarınıza dahi anında tepki verecektir. Bu tepki süresi düşük cclerde daha geç olacağından hatanın farkına varılabiliniyor. Son kez söylüyorum lütfen arkadaşlar etmeyin tutmayın artık üzülüyorum ha geldi kötü haber ha gelecek içim içimi yiyor. Bu forumda bilgi paylaşımı güzel zaman için varız kötü haberler olmasın. Farkındayım çok uzun oldu lakin içim biraz dolmuştu. Son olarak örnek bir video koyuyorum linke ilk kullanıcılar yüksek cc li makinalarla neler yaptıklarına ilişkin.
Kalın sağlıcakla saygılar

https://www.youtube.com/watch?v=BGflpQoKVMY
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
kaka-boku_676159.gif
 
Katılım
26 May 2015
Mesajlar
0
Hocam motor illaki güzel bir şey ama yapmayın etmeyin nolursunuz geçende bir arkadaşta mt07 aldı ses yok bir tek ben mi etkileniyorum bu kadar anlayamadım. Yüzme bilmeden jetski ye binmek gibi birşey demek istediğiniz düşerseniz ne olacak? Yada çapraz ateş çatışmanın arasından yürüyerek geçerim ben demek gibi birşey. Evet öldürmeyen Allah öldürmüyor fakat bu kadar riske ne gerek var. Çevrenizdeki insanlardan 1 tanesi yapma ölürsün der "ya hiçbişey de bilmiyorlar dersiniz" 2 tanesi der " ya bu da aynı kafa dersiniz" 3 tanesi der " acaba haklı olabilirler mi dersiniz" ama herkes diyosa haklı bir yanı vardır. Burada yılların tecrübesine sahip insanlar var kulak arkası etmeyin bu düşünceleri. Küçük hacimli motorlarla başlayın deniyorsa bu kimsenin alma gücü olmadığından yada hasetliğinden değildir sizi düşündüğündendir. Küçük hacimli motorlar sizin gerekli tecrübeye ulaşmanız için basamak görevi görür hatalarınızı örter telafi edebilir. 600cc lik bir makine size direk tepki vermek için yapılmış bir makinedir sizin yanlış kararlarınıza dahi anında tepki verecektir. Bu tepki süresi düşük cclerde daha geç olacağından hatanın farkına varılabiliniyor. Son kez söylüyorum lütfen arkadaşlar etmeyin tutmayın artık üzülüyorum ha geldi kötü haber ha gelecek içim içimi yiyor. Bu forumda bilgi paylaşımı güzel zaman için varız kötü haberler olmasın. Farkındayım çok uzun oldu lakin içim biraz dolmuştu. Son olarak örnek bir video koyuyorum linke ilk kullanıcılar yüksek cc li makinalarla neler yaptıklarına ilişkin.
Kalın sağlıcakla saygılar

https://www.youtube.com/watch?v=BGflpQoKVMY

Yorumun güzel eyw hocam, en azından laubali laubali konuşanlara örnek di, hernekadar benim kulagın birinden girip birinde cıksa da ..
Gerekirse binmem ama alacam dursun kapıda ben acemiliği atacak bişeyler de bulurum..
Geldiğim ülkede bu motorlar 10 bin $ civari ikinci el 2014-13 felan, burda bu kadar pahalı olmasına da anlam veremedim, sanırım fiyatından cok vergisine veriyoruz..

Bu iki motoru kullanan varsa forumda, kıyaslarlarsa artılarıyla eksileriyle sevincem
Daha tatmin edici bi cevap alamadim daha kimseden ..
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Yorumun güzel eyw hocam, en azından laubali laubali konuşanlara örnek di, hernekadar benim kulagın birinden girip birinde cıksa da ..
Gerekirse binmem ama alacam dursun kapıda ben acemiliği atacak bişeyler de bulurum..
Geldiğim ülkede bu motorlar 10 bin $ civari ikinci el 2014-13 felan, burda bu kadar pahalı olmasına da anlam veremedim, sanırım fiyatından cok vergisine veriyoruz..

Bu iki motoru kullanan varsa forumda, kıyaslarlarsa artılarıyla eksileriyle sevincem
Daha tatmin edici bi cevap alamadim daha kimseden ..

Selam güzel kardeşim,

Şimdi sen davanda haklı gibi hissediyorsun, ama haksızsın. Ayrıca bu forumdaki insanlar, belki 100lerce defa insanlara bu konuyu anlattı. Malesef bir faydası olduğunu sanmıyorum, artık yorulduk, anlayabiliyor musun? İnşallah.

Bu gün uçak kullanabiliyor musun? Boing 737-300 ? Bu sorunun cevabı evet ise, R6 ile başlayabilirsin. Hiç fark yok arasında. Konu yavaş gidersin hizli gidersin değil.

Sana en büyük faydam ne olur biliyor musun? Gel istanbul'a r6 var bende, bi otur üzerine, bi tur atalım, bak bi. Sonra buraya fikrini yorumunu yazarsın. Böyle de cömert insanlarızdır yani. Hiç endişen olmasın. Yeterki sen ölme. Ha bir de Ukalaca cevap verdiğimiz için sitem etmişsin ya, Motosiklet camiasında abi ben motor seviyorum Zx alıcam R6 - R1 alıcam gsxr felan dediğin zaman en büyük dalga budur, cünkü fikir soruyorsun cevap veriyor insanlar sonra, cükünün dikine gidiyorsun .. O zaman sorma direk al :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2015
Mesajlar
0
Selam güzel kardeşim,

Şimdi sen davanda haklı gibi hissediyorsun, ama haksızsın. Ayrıca bu forumdaki insanlar, belki 100lerce defa insanlara bu konuyu anlattı. Malesef bir faydası olduğunu sanmıyorum, artık yorulduk, anlayabiliyor musun? İnşallah.

Bu gün uçak kullanabiliyor musun? Boing 737-300 ? Bu sorunun cevabı evet ise, R6 ile başlayabilirsin. Hiç fark yok arasında. Konu yavaş gidersin hizli gidersin değil.

Sana en büyük faydam ne olur biliyor musun? Gel istanbul'a r6 var bende, bi otur üzerine, bi tur atalım, bak bi. Sonra buraya fikrini yorumunu yazarsın. Böyle de cömert insanlarızdır yani. Hiç endişen olmasın. Yeterki sen ölme. Ha bir de Ukalaca cevap verdiğimiz için sitem etmişsin ya, Motosiklet camiasında abi ben motor seviyorum Zx alıcam R6 - R1 alıcam gsxr felan dediğin zaman en büyük dalga budur, cünkü fikir soruyorsun cevap veriyor insanlar sonra, cükünün dikine gidiyorsun .. O zaman sorma direk al :)

Seninki cevaptan baska herseye benziyordu dostum.
Misal son gectiğin postu , luzumsuz caps den önce gecmiş olsan derdim ki valla helal olsun adam istanbula motorunu test etmeye davet ediyor erinmeden de gelirdim, lakin gayri ciddi bi tavir la devam et :)
Yinede tskrler, ben sizide anlayabiliyorum forumda dolu bu tip konular cevaplar da keza aynı zaten, gördüm okudum bizzat, ve ona ragmen ilk postta dedim ya ya herro ya merro ))
Dediğim gibi ne kadar kulaga abes geliyor olsada kafamdaki soru , kullanmamı önerirmisiniz değil sadece r6 ve zx6r arasindaki tecrübeli kullanıcıların kıyaslamaları önerileri ..
Tecrübe olayına gelince de motor cok, ne kadar benim olmasada kullanıyoruz, kullanmakda sknti yok ama tabi ki 600 cc ile boy ölçüşecek göt yarıstırcak motorlar değil.
 
Katılım
14 Ağu 2014
Mesajlar
299
Motosikleti
BMW R1300GS Instagram:@iboadv
Anladığım kadarıyla bir faydası olmayacak ama http://youtu.be/Hvunr0meJt0?t=42s bu videoyu yine de bir izleyin. :)

Kawasaki Zx6r mı? Yoksa Yamaha r6 mı sorusuna gelirsek, zaten ilk motosikletiniz olacağı için ikisi arasında bir fark hissedeceğinizi zannetmiyorum. Hangisi gözünüze cicili bicili geliyorsa onu tercih edebilirsiniz.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Seninki cevaptan baska herseye benziyordu dostum.
Misal son gectiğin postu , luzumsuz caps den önce gecmiş olsan derdim ki valla helal olsun adam istanbula motorunu test etmeye davet ediyor erinmeden de gelirdim, lakin gayri ciddi bi tavir la devam et :)
Yinede tskrler, ben sizide anlayabiliyorum forumda dolu bu tip konular cevaplar da keza aynı zaten, gördüm okudum bizzat, ve ona ragmen ilk postta dedim ya ya herro ya merro ))
Dediğim gibi ne kadar kulaga abes geliyor olsada kafamdaki soru , kullanmamı önerirmisiniz değil sadece r6 ve zx6r arasindaki tecrübeli kullanıcıların kıyaslamaları önerileri ..
Tecrübe olayına gelince de motor cok, ne kadar benim olmasada kullanıyoruz, kullanmakda sknti yok ama tabi ki 600 cc ile boy ölçüşecek göt yarıstırcak motorlar değil.

Kardesim bak, biz burada insanlarla alay etmek icin yazmiyoruz. Oncekikle sakin ol. Biraz torpulenin oncelikle. Alin bir tane zx ya da r6.. Her kontaga bastiginizda da buraya yazin simdi motosiklete binicem diye. Ikisi arasinda fark yok. Hangisini begenirsen onu al. Son hizda r6 daha hizlidir. Ara hizdada da zx6. Butun fark bu.
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
112
Aynı kafaya sahip olan arkadaşımız geçen hafta kız arkadası ile vefat etti. Kolu,bacağı ayrı yerlerdeydi. Açtığı konular,mesaj tarzı aynı siz. Ne olacagını tahmin etmek için zeki olmaya gerek yok.
 
Katılım
26 May 2015
Mesajlar
0
Kardesim bak, biz burada insanlarla alay etmek icin yazmiyoruz. Oncekikle sakin ol. Biraz torpulenin oncelikle. Alin bir tane zx ya da r6.. Her kontaga bastiginizda da buraya yazin simdi motosiklete binicem diye. Ikisi arasinda fark yok. Hangisini begenirsen onu al. Son hizda r6 daha hizlidir. Ara hizdada da zx6. Butun fark bu.

Sen hep böyle sadete geç mi gelirsin birader :)
Saol nacizane fikrin yorumun hakkın da ..

Aslında konuyu yanlıs actım hata bende, siz haklısınız, ben biraz da kendimi ifade edemedim sanırım..
Bu polemiklere girmemek için direk '' Yıllardır motor kullanıyorum şimdi değiştircem hangisini önerirsiniz '' diye açsaymışım kimse kimseyi kırmazmış ..
Yinede konuyu okuyanlar bu başlık varmış gibi fikir beyan ederlerse memnun olurum, hatta bi çok meraklıda faydalanır tecrübelerinizden .)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------

Aynı kafaya sahip olan arkadaşımız geçen hafta kız arkadası ile vefat etti. Kolu,bacağı ayrı yerlerdeydi. Açtığı konular,mesaj tarzı aynı siz. Ne olacagını tahmin etmek için zeki olmaya gerek yok.

Basınız saolsun kardesim, üzüntünüzü ve endişenizi iyi anlayabiliyorum..
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Merhaba kardesim foruma hosgeldiniz.
Bende sizin gibi yeni katilmis bir uyeyim ve bende 600cc ile baslamayi planliorum bu yuzden yorumum herkesten biraz farkli olucak

Oncellikle sorunuzun cevabina geliyim. 636 daha teknolojik ve daha guclu bir makinadir ve guc bandi tum devirlerde vardir R6 nin gucu hep ust devirlerdedir ve daha cok pist ve viraj almak icin idealdir.. onun disinda ikiside tehlikeli makinalar

Oncellikle motosiklet her zaman tehlikeli bi alettir.. kaza yapma ve sakatlanma/ olme riskleri arabaya gore daha fazladir... yeni baslayan icin ise daha da risklidir.. 600cc lik motorla baslamak ise basli basina extra bir risk koyar.. gaz tepkimesi frenleme agirlik hepsi tecrube eksikligi yuzunden riskinizi arttiricaktir.... burda onemli olan sey sizin bu riskleri anlayip kabul etmeniz dir.. kabul ederseniz kimse bisey demez.. tabikide tecrube ile bi 600cc nin bahsedilen riskleri 250cc gibi olucaktir...

Olursunuz helvanizi yeriz gibi yorumlari gercekten cok cirkin buluyorum... herkes hayatta risk altinda.. onemli olan bu riskleri azaltabilmek... ben sigara iciyorum mesela ve bunun yasami tehdit eden bir riski var ve ben bunu kabullendim bu risklerle yasamaya.. ayni sey 600cc ile baslamak icin de gecerlidir. Sadece ne kadar risk aldiginizin farkinda olun yeter.. tecrube zamanla gelicektir

Son olarak.. ekipman. Ve motosiklet egitimi size cok yardimci olucsktir.. hem riski azaltmada hemde ufak cc de tecrube kazanmaya...

Eger siz aldiginiz tehlikenin farkinda iseniz kalbinizden ne geciyorsa onu yapin.. ben kimseye 600cc ile baslamasini onermem cunku 250cc ile baslamakdan daha tehlikeli ama yapilmaz deil yapilir.. sadece daha tehlikeli bunun farkinda olun yeter... unutmayin ki cevremizdeki insanlara motor a baskicam dediginizde tepkileri olursun cok tehlikeli alet o olmustu.. cunku motosiklet de arabadan daha tehlikeli... kimse motor kullanmasin ozaman? Cevrenizdeki insandan anneniz babanizdan bi farkimiz kalmiyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst