- Katılım
- 26 May 2015
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar merhaba
İsmim ümit Konya dan katılıyorum aranıza .. Umarım faydalı ve güzel vakit geciririz..
Foruma göz gezdrdim biraz, ayrı ayrı konuda acmak istemiyorum acıkcası .
Hem tanışalım hem bilgi alılverişi yapalım.
Arkadaşlar motor tecrübem yok denecek kadar az, ama içimde bir uhte ya işte gözü kararttım gibi bişey alcam bişeyler..
Forumda göz gezdirdim genelde terübesi az olanlar icin küçük ebatlı 150 cc altı felan öneriyorlar hatta daha ufakla başlayın diyorlar eyw.
Ama ben böyle bişey yapmıcam, tecrübe kazancaksam da hayalimdeki ile kazancam hani derler ya ya herro ya merro o hesap ..
Sonuc kawasaki zx6r veya yamaha r6 arasında kaldım .
Aslında arada kalmadım hayalimdeki kawasaki ama cevreden felan r6 yi tanimadan karar verme gibi sesler çıktı, kararsız kaldım.
Dedim en iyisi işi bilenlerle tanısıp konusmak bu yuzden aranızdayım umarım da devamlı buralı oluruz
Yaş 27 bu arada, Ehliyet yönünden problemim yok yurt dışı ehliyeti ile kullanabilirim Tr de ehliyet alıncaya kadar.
Çok aşırı hız merakı olan birisi değilim, motoru alıp otoyola çıkıp 250 - 260 basacak da değilim zaten bulundugum ilçe küçük bi yer trafik sorunum yok o yüzden, ama uzunyol düşünebilirim az cok tecrübe edindikten sonra..
Şimdi sizlerin görüşü gerçekten önemli, sizler ne dersiniz bi çokları gibi aman bulaşma ölürsün mü ? yoksa atılcaksa o acemilik, kararlı kullandıkdan sonra bu tip motorlar ilede atılırmı ?
Ve tabi motor hakkında özellikle kawasaki hakkında kısa bilmem gereken almadan önce neler vardır ?
Bu arada sıfır almazssam 2013-2014 gibi en düşük tercihim ..
İsmim ümit Konya dan katılıyorum aranıza .. Umarım faydalı ve güzel vakit geciririz..
Foruma göz gezdrdim biraz, ayrı ayrı konuda acmak istemiyorum acıkcası .
Hem tanışalım hem bilgi alılverişi yapalım.
Arkadaşlar motor tecrübem yok denecek kadar az, ama içimde bir uhte ya işte gözü kararttım gibi bişey alcam bişeyler..
Forumda göz gezdirdim genelde terübesi az olanlar icin küçük ebatlı 150 cc altı felan öneriyorlar hatta daha ufakla başlayın diyorlar eyw.
Ama ben böyle bişey yapmıcam, tecrübe kazancaksam da hayalimdeki ile kazancam hani derler ya ya herro ya merro o hesap ..
Sonuc kawasaki zx6r veya yamaha r6 arasında kaldım .
Aslında arada kalmadım hayalimdeki kawasaki ama cevreden felan r6 yi tanimadan karar verme gibi sesler çıktı, kararsız kaldım.
Dedim en iyisi işi bilenlerle tanısıp konusmak bu yuzden aranızdayım umarım da devamlı buralı oluruz
Yaş 27 bu arada, Ehliyet yönünden problemim yok yurt dışı ehliyeti ile kullanabilirim Tr de ehliyet alıncaya kadar.
Çok aşırı hız merakı olan birisi değilim, motoru alıp otoyola çıkıp 250 - 260 basacak da değilim zaten bulundugum ilçe küçük bi yer trafik sorunum yok o yüzden, ama uzunyol düşünebilirim az cok tecrübe edindikten sonra..
Şimdi sizlerin görüşü gerçekten önemli, sizler ne dersiniz bi çokları gibi aman bulaşma ölürsün mü ? yoksa atılcaksa o acemilik, kararlı kullandıkdan sonra bu tip motorlar ilede atılırmı ?
Ve tabi motor hakkında özellikle kawasaki hakkında kısa bilmem gereken almadan önce neler vardır ?
Bu arada sıfır almazssam 2013-2014 gibi en düşük tercihim ..