Cumartesi Motovizyona gidiyoruz.

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Motovizyon'a gittik duymayan kalmamıştır herhalde...
Soner Bey:(Teşekkür ederiz.)
imag00024mx.jpg


Motovizyon'un motorları ve -CRiminAL-:
imag00046of.jpg


kocaday Superlight'ta:(Boyu 1.95 olanlar baz alabilirler...)
imag00115db.jpg


-CRiminAL- Superlight'ta:
imag00216pe.jpg


olcan138 Superlight'ta:
imag00225cb.jpg

imag00253oo.jpg


Superlight'a 2 kişi sığıyormuş(Üstelik biri -CRiminAL-):
imag00393vk.jpg


kocaday efsanevi Triumph'ta:
imag00305yg.jpg


Aynı 900cc Triumph ve olcan 138:
imag00376qe.jpg


Boyuna uygun motosiklet arayan kocaday BMW K1200 ile buluştu:
imag00439cf.jpg


-CRiminAL- ve BMW K1200:
imag00468hi.jpg


olcan138 ve BMW K1200:
imag00519ni.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
283
:queen: Way kardeşlerime bak. Helal size be...:cat: Bi de şu problemleri hallettik mi... S.Shadow boyumuza uyar mı uymaz mı anlarız.
Bu arada Crim Sl'e sığmışsınız abi:queen: :queen: ..
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
fotolar için sağolun arkadaşlar.:cat:
buna nasip olmadı, bir daha buluşulursa görüşürüz inşallah:)
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
desertnight' Alıntı:
:queen: Way kardeşlerime bak. Helal size be...:cat: Bi de şu problemleri hallettik mi... S.Shadow boyumuza uyar mı uymaz mı anlarız.
Bu arada Crim Sl'e sığmışsınız abi:queen: :queen: ..

Sığdık mı yau.Böyle giderse bi massey ferguson alacağım.Anca Traktör paklar beni:p
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Arkadaşlar birlikte hareket ettiğiniz için ve örnek davranışınızdan dolayı sizi takdir ediyorum. :rendeer: Motorsuz motor tutkunu kalmasın. Dilerim istediğiniz motorlara en yakın zaman da sahip olursunuz.
 
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
Sadobey saol pozitif düşüncelerin için,benim oraya gitmemdeki tek amaç uzun boylu arkadaşlara fikir üretmelerinde yardımcı olmaktı,bir nevi modellik yaptık.Tabi ki söz verdik criminal'a gelicez diye ta Zonguldak'lardan geldim valla.İnşallah yeni modelller gelirde onlarada modellik yaparız...BU ARADA SEVGİLİ OLCAN SENİN MOTORUN BENCE SUPERLIGHT'TIR COK YAKIŞMIŞ RESİMLERE TEKRAR BAKTIGIMDA...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Ewet Olcan.Al bi bej Sl.Yollarda havanı bas.Kardeşim Kocaday.Taa zonguldaklardan geldi.Arkadaşlar.Daha fuarda ne hizmetler sunacağız size.Siz o zaman görün esas
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bana tazesinden bir Superlight ayırın.........Değmesin yağlı boyaaaaaaa......:mrgreen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst