Çukura Girmenin Bedeli...

Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062










işte, mondial kt 125 ile, çukura girmenin bedeli;
jant + kargo + sinyal + işçilik = 300 yenikayme...

aklınızın bir köşesinde bulunsun. Zira ben, hiç unutmayacağım... :pr:
sizinki de (eğer benzeri bir çin mamulü ise) aşağı-yukarı bu civarda tutar.
Geçmiş olsun...:queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Gerçekten geçmiş olsun:salut: .Bundan sonra çukursuz günler dileğiyle...:cherry:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Teşekkürler arkadaşlar.
bende birşey yok şükürler olsun.
sağa doğru yumuşak bir iniş yaptım. :)
 
Katılım
15 Ara 2005
Mesajlar
46
Fiyat bana çok geldi bir cant+bir sinyal değişimi 300YTL'lik bir işmi? Geçmiş olsun.
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
(eğer benzeri bir çin mamulü ise)
Büyük geçmiş olsun ama öylesi bir çukura süratli girilirse çin malı değil ne olursa olsun aliminyum alışımlı jantlarda bu olur Allah hepimizi görülmeyen çukurlardan korusun.:pale:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
gureli' Alıntı:
(eğer benzeri bir çin mamulü ise)
Büyük geçmiş olsun ama öylesi bir çukura süratli girilirse çin malı değil ne olursa olsun aliminyum alışımlı jantlarda bu olur Allah hepimizi görülmeyen çukurlardan korusun.:pale:
bunu, fiyat için söylemiştim.
dua'na gönülden amin diyorum.
fordcu' Alıntı:
Fiyat bana çok geldi bir cant+bir sinyal değişimi 300YTL'lik bir işmi?
malesef...:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
çok geçmiş olsun ben de çok çukura girdim ama sadece lastiğim patladı az kalsın otobandaki banketlere çarpıyordum hem de 2 kişi:salut: :rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
630
geçmiş olsun,o nasıl çukurmuş,demek ki scooterle girsek içinde kalıcaaz yaw:)
300'ün içinde lastik te var mı?

bu çukura mı düştün sonunda:
http://www.motosiklet.net/forum/showpost.php?p=128840&postcount=35

İyi bir tornacıya gitsen belki 20-30 a halledebilirdin.yarık üstten gözükmüyor gibi sanki,presle yanaştırıp alttan kaynattırdıktan sonra torna ile çapak alıp bir de boyatınca eski halini alabilirdi sanırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
328
Dostum geçmiş olsun umarım sende bişiy yoktur gerçi böyle durumlarda can'a geliceğine mala gelsin derler bende öyle diyeyim dedmi tekrar tekrar geçmiş olsun allah kötüsünden saklasın..:rendeer:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Keske oto jancisina gitseydin onlar daha ucuza duseltirlerdi. Yada mondialin kazali motorlarindan alsaydin. Yinede buyuk gecmis olsun calisirsin para yerine gelir ama can oyle degil.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
gurzan Büyük geçmiş olsun , bana 300 YTL bir jant ve sinyal için fazla
geldi sizce de öyle değil mi motorun kendisi zaten 1788 YTL !
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
sağolun arkadaşlar.
jant iflah olmaz vaziyette. kaynakla, tornayla olacak iş değil yani.
fiyat konusunda tereddütü olan arkadaşlar; bir yetkili servisi arayıp, kt 125 için ön jant fiyatı sorarsanız (manisadan istanbula kargo'yu+işçiliği de unutmayın) tüm tereddütünüz ortadan kalkacak:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst