Cross pantolonları asfaltta korur mu ?

Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Motocross ta kullanılan pantolonlar şekil olarak çok hoşuma gidiyor. Fakat bu pantolonlar asfaltta sürtünmelerede normal motosiklet pantolonu kadar korur mu ? (deri olanlar hariç).Ona göre pantolon alıcacağım. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
korumalıkları olan her ürün koruyabilir,
tabii asfatta kaç km ile sürtünmeden bahsettiğinde önemli.
malum 50,,70 km hız ile sürtünme var,
150,,200 ile sürtünme yatma uzanma uyuklama var :)))

(Şaka bir yana Allah o günleri yaşamanı nasib etmez inş...)
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bunlar cross için üretilen pantalonlar, asfaltta sürünmeye karşı bi derece seni korur. Gerçi ne kadar hızlı gideceğine bağlı. :p
Kullanan arkadaşlar varsa cevaplasın bizde öğrenelim. Ben cross ve asfalt yolda prohell kullanıyorum. Ancak dediğin gibi bunların desenleri güzelmiş.
Ben sade olan acerbisleri denemiştim ama çok ince ve pahalı buldum. O yüzden prohell aldım.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Benim de hoşuma giden böyle bir pantolon var ama asfaltta diğer pantolonlar kadar sürtünmeye dayanıklı olur mu bilemiyorum. Yoksa zaten pantolonun içinden korumaları tam giyiyorum :cat:

sku_160018_2.jpg

sku_160018_3.jpg
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
asfaltta sürtününce çok güzel yanar :) cross pantolonların kumaşları touring pantolonlarınkinden tamam farklıdır
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bizde prohell in içindeki korumaları çıkartıp. Dıştan dizlik giyiyoruz. :p
Progrip jersey aldım. daha bir kez giymedim en çokda ona yanıyorum :(
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bu cross kıyafetleri neen bu kadar pahalı anlamış değilim...bu fiyatlar yüzünden cross elbisesini tamamlayamıyoruz :pr:
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Cross pantolonlarda kullanılan 600D POLYESTER KUMAŞ, cross amaçlı olmayan birkaç motosiklet montu ve pantolondada kullanılıyor. DİZ BÖLGELERİNDE BALLISTIC KEVLAR KORUMA (kevlar bildiğiniz gibi kurşun geçirmez yeleklerdede kullanılır yanmaz ve aşınmaya oldukça dayanıklıdır)
KALÇA BÖLÜMÜNDE 500D CORDURA DESTEKLER (corduro kumaş birçok motosiklet montu ve pantolonda kullanılıyor) Bunları düşününce asfattada korur gibi geldi :silent: Aranızda kullanan veya net bir bilgi verebilecek kimse yok mu ?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Cross pantolonlarda kullanılan 600D POLYESTER KUMAŞ, cross amaçlı olmayan birkaç motosiklet montu ve pantolondada kullanılıyor. DİZ BÖLGELERİNDE BALLISTIC KEVLAR KORUMA (kevlar bildiğiniz gibi kurşun geçirmez yeleklerdede kullanılır yanmaz ve aşınmaya oldukça dayanıklıdır)
KALÇA BÖLÜMÜNDE 500D CORDURA DESTEKLER (corduro kumaş birçok motosiklet montu ve pantolonda kullanılıyor) Bunları düşününce asfattada korur gibi geldi :silent: Aranızda kullanan veya net bir bilgi verebilecek kimse yok mu ?

Bu bilgileri nereden aldın bilmiyorum da benim de yakından gördüğüm cross pantolonların asfaltta koruyacağına dair bir izlenimim oluşmadı. Dediğin malzemelerden yapılıyor olsa bile, çok ince gibiler, sürtünme anında bu bir dezavantaj olur. Tabi yerli-çin malı çoğu motor pantolonun da içliğini giymediğimiz taktirde çok da kalın olduğunu söyleyemem.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
bu cross kıyafetleri neen bu kadar pahalı anlamış değilim...bu fiyatlar yüzünden cross elbisesini tamamlayamıyoruz :pr:

aynen katılıyorum. çok ince oldukları için düşünce dötüm gözükür diye :p bende gidip kalın prohell aldım. Kolay kolay millete malzeme olmayalım :queen:
Valla çok pahalı ya, bi jersey penyeyi 100 TL ye aldım. Daha bir kere giymedim. Yırtılır diye 3.5 atıyoruz :p
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Bu setin 2013 modelini aldım.
http://www.motocrossgiant.com/Oneal_Element_Jersey_Pants_Package_p/0075-1_0192-1_0321-1x.htm

İlk izlenimim botlar oldukça sağlam ve kaliteli her türlü korur, fakat pantolon ve forma sürtünmede asfalttan korumaz gibime geldi. Darbelerden korumasını zaten beklemeyin spor eşofman takımı gibi ince bir şey. Deri mont ve deri pantolonun yerini kesinlikle tutmazlar. Bunların içine farklı güvenlik ekipmanları giymek şart.
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Uzun süre düşündükten sonra aklıma iki fikir geldi. 1) Düz siyah korumalı bir motosiklet pantolonu alıp dışına cross pantolonlarındaki gibi baskı yaptırmak. 2) Pantolonun üstüne giyilecek ince bir kumaş bulup baskı yaptırmak bu şekilde 2-3 tane yaptırıp sıkıldıkça dıştaki ince pantolonu değiştirerek giymek yani içindeki pantolon aynı kalıcak dıştaki ince baskılı pantolon değişecek. Bunlar sadece aklıma geldi birkaç yere sormayı düşünüyorum. Sizce nasıl olur ? Ne kadar tutar ? Nerlerde yaptırabilirim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst