Cross motoruma koruma demiri uydurdum nasıl olmus

Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
592
honda crf 250l nin koruma demirini biraz ugrasarak benim motora taktım nasıl olmus









 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
592
diyer cross kullanan arkadaslarım takılırmı ona agırlıktan baska bişey degil diyordu deli oldular görünce bizdemi takalım diye
 
Katılım
5 Eki 2018
Mesajlar
339
gayet iyi is cikarmissin (göruntu olarak)
islev olarak test edilmeden (ki umarim gerek kalmaz) birsey demek zor
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ellerine sağlık,
kaynak makinası ve bahçe ikilisi hayalimi bir gün bende gerçekleştiricem inşallah :)
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
Hocam güzel olmuş fakat plakayı yakıştıramadım,abd ne:farao:
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
592
ahaha dimi tehlike sis farı aldım onu nereye takıcam onu dusunuyorum kaba duruyor nereye uydurmaya calıssam on siperlik alıcam hangisi uyar onu arastırıyorum honda crf 250l nin siperligini alcam uyar diye dusunuyorum
 
Katılım
19 Mar 2015
Mesajlar
439
Koruma demiri çok iyi olmuş. Bu arada Motorundan memnun musun biraz bahseder misin? Gücü ve torku arazide yeterli oluyor mu? Arazide zorlamalarda sıkıntı çıkarıyor mu?
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
592
2 arkadas aynı motordan aldık 2 mizde memnunuz araziye hiç sokmadım 10 gun oldu alalı zaten zorlamıyorumda sıfır benimki motor parca olarakta arkadas 2. el aldı motoru eksik parcaları vardı fabrikadan 3 güne getirttik cıvatasına kadar orada calısan birinden alıp gonderttik motor cüsseli mandial xtreme 200 den daha yapılı duruyor bi otobanda gaz actım biraz yol egimliydi ondan heralde 120 gordum 110 rahat
 
Katılım
7 Ocak 2019
Mesajlar
326
Güle güle kullanın kazasız belasız kurallı. Orjinal gibi duruyor. İki demir toplam ağırlık ne kadar oldu.
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
592
tesekkürler elimizden geldigince motorumuzada bakıyoruz zaman gecirip eyleniyoruz demirler cok agır degil ama 3kg fln vardır 2 si
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst