2 arkadas aynı motordan aldık 2 mizde memnunuz araziye hiç sokmadım 10 gun oldu alalı zaten zorlamıyorumda sıfır benimki motor parca olarakta arkadas 2. el aldı motoru eksik parcaları vardı fabrikadan 3 güne getirttik cıvatasına kadar orada calısan birinden alıp gonderttik motor cüsseli mandial xtreme 200 den daha yapılı duruyor bi otobanda gaz actım biraz yol egimliydi ondan heralde 120 gordum 110 rahat