selamlar,yurt disinda yasiyorum ve bu sene yeni bi cross motoru gonderecem turkiyeye,kawasaki 85 kx 2008 model,yaz binip satacam,her seyi dort dortluk fransiz faturasi var,yeni sayilir
onceki sene bi yamaha 250 yz gonderdim 2 zamanli,97 2001 serileri,butun masraflari yapilmistir (piston segman,keceler,fren balatalari,bud egzoz...)ve yakinda onu da satacam cunki bu mayis ayinda son bir kac bakimini yapacam
[email protected] adresime mail atabilirsiniz daha cok bilgi istiyorsaniz