cros tavsiyesi

Katılım
27 May 2008
Mesajlar
288
s.a.
ara sıra dağlara tepelere süresim geliyor (özelliklede baharda bu isteğim şiddetlenecek biliyorum :cherry:) ama ybr ile tadı çıkmıyor ybr'nin yanına alternatif cross düşünüyorum sürekli kullanmıycam haftasonu sadece
6.000 tl ye kadar çıkabilirim ne önerirsiniz teşekkürler.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
valla bende mondial x treme max 150 cross var haftanın 7 günü kullanıyorum
hem arazide hem asfaltta. sıfırının fiyatıda 3600 lira civarı plaka ruhsat dahil.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
bu fiyata sıfır st kanuni rx 125 de alabilirsin ama 2. motosikletin olacaksa bence mondiali bir araştır derim.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
En ucuz xtreme max

Dediğim gibi ; Asya 250 yada Motoran 250 olur.

Ben daha güçlü olsun istiyorum dersen modeli düşük 2. el
kawasaki yada honda crf 250 alabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst