- Katılım
- 7 Mar 2017
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
Tanışma bölümünde yazdığım üzere Marmaris'ten Burak ben. Yeni alacağım motosiklet hakkında araştırma yaparken sitenizden çok faydalı bilgiler edindim. Bu bilgileri doğru yorumlamayarak matıklı bir sonuca ulaşmak için deneyimli üyelerin yardımına ihtiyacım var.
4 sene şehir içinde farklı scooterlar kullandıktan sonra 1 yıl crf 250 ile yaklaşık 10000 km yaptım. Bu mesafelerin çoğunluğu Marmaris - Akyaka - Muğla hattında geçti. Crf imi sattıktan sonra, kullanış tarzımı gözden geçirince nc750x almaya karar vermiştim. Fakat ikinci el fiyatlarına bakınca aynı model ve km de crossrunnerlar (bir önceki kasa) ile yakın rakamlar söz konusu. Önceki kasa crossrunnerların kamuflaj rengini özellikle beğeniyorum.
İki model arasında 20 kilo civarı bir fark var, crossrunner 4 silindir ama teknolojisi gereği yüksek devirlerden sonra gücünü yansıtıyor vtec sisteminden anladığım kadarıyla. Hatta bazı yurtdışı forumlarda crossrunnerı ilk vitesli motosiklet olarak bile tavsiye ettiklerini okudum ağırlık merkezinin aşağıda olması nedeniyle. Alışana kadar 5-6 bin devir bandını aşmadan crossrunnerı güvenli bir şekilde kullanabilir miyim acaba yoksa çok zorlanır mıyım diye düşünürken forumda yazılarını okuduğum Ersan Bey 4 silindirli motosiklet kullanmanın gelişmiş bir gaz kontrolü gerektirdiğini açıklamış, bunu okuyana kadar crossrunner ağır basıyordu aklımda. Aynı şekilde nc750x lerin lineer ivmelenmesi nedeniyle benim seviyemdekiler için uygun olduğundan bahsedilmiş. Forumda hem nc700x hem crosrunner kullanmış üyelerin olduğunu gördüm okuduğum tartışmalardan. Ersan Bey de nc700x ten crossrunnera geçmiş ama benim şu an ilgilendiğim bir önceki kasa.
Direkt crossrunner almak (2012-2014) veya bir süre nc750x ya da nc700x kullandıktan sonra geçiş yapmak konusunda arada kalmış durumdayım. Söylediğim gibi crossrunnerı nc750x devirlerinde kullandığım takdirde büyük farkla karşılaşır mıyım merak ediyorum.
Şimdiden teşekkürler
Tanışma bölümünde yazdığım üzere Marmaris'ten Burak ben. Yeni alacağım motosiklet hakkında araştırma yaparken sitenizden çok faydalı bilgiler edindim. Bu bilgileri doğru yorumlamayarak matıklı bir sonuca ulaşmak için deneyimli üyelerin yardımına ihtiyacım var.
4 sene şehir içinde farklı scooterlar kullandıktan sonra 1 yıl crf 250 ile yaklaşık 10000 km yaptım. Bu mesafelerin çoğunluğu Marmaris - Akyaka - Muğla hattında geçti. Crf imi sattıktan sonra, kullanış tarzımı gözden geçirince nc750x almaya karar vermiştim. Fakat ikinci el fiyatlarına bakınca aynı model ve km de crossrunnerlar (bir önceki kasa) ile yakın rakamlar söz konusu. Önceki kasa crossrunnerların kamuflaj rengini özellikle beğeniyorum.
İki model arasında 20 kilo civarı bir fark var, crossrunner 4 silindir ama teknolojisi gereği yüksek devirlerden sonra gücünü yansıtıyor vtec sisteminden anladığım kadarıyla. Hatta bazı yurtdışı forumlarda crossrunnerı ilk vitesli motosiklet olarak bile tavsiye ettiklerini okudum ağırlık merkezinin aşağıda olması nedeniyle. Alışana kadar 5-6 bin devir bandını aşmadan crossrunnerı güvenli bir şekilde kullanabilir miyim acaba yoksa çok zorlanır mıyım diye düşünürken forumda yazılarını okuduğum Ersan Bey 4 silindirli motosiklet kullanmanın gelişmiş bir gaz kontrolü gerektirdiğini açıklamış, bunu okuyana kadar crossrunner ağır basıyordu aklımda. Aynı şekilde nc750x lerin lineer ivmelenmesi nedeniyle benim seviyemdekiler için uygun olduğundan bahsedilmiş. Forumda hem nc700x hem crosrunner kullanmış üyelerin olduğunu gördüm okuduğum tartışmalardan. Ersan Bey de nc700x ten crossrunnera geçmiş ama benim şu an ilgilendiğim bir önceki kasa.
Direkt crossrunner almak (2012-2014) veya bir süre nc750x ya da nc700x kullandıktan sonra geçiş yapmak konusunda arada kalmış durumdayım. Söylediğim gibi crossrunnerı nc750x devirlerinde kullandığım takdirde büyük farkla karşılaşır mıyım merak ediyorum.
Şimdiden teşekkürler