- Konu Yazar
- #1
12.10.2014 tarihinde Çorlu çıkışında kipa nın önünde kaza yaptım sağ şeride geçerken sağ şeritte kaçla geldiği belli olmayan bi motor yandan dokunup beni düşürdü ve 10 - 15 metre sürüklendim polis çağırıcam deyince kaçtı çarpan adam plakasını da alamadım o telaşla neyse asıl söylemek istediğim şudur ehliyeti olmayıp trafiğe çıkıp birinin canına kast etmeyin lütfen aslında o adamı elime bi geçirseydim ağzına bıçağı sokardım ya neyse kaçtı