Çorlu çıkışı kipa önü saat 13:00 civarı kaza yaptım

Katılım
20 May 2014
Mesajlar
47
12.10.2014 tarihinde Çorlu çıkışında kipa nın önünde kaza yaptım sağ şeride geçerken sağ şeritte kaçla geldiği belli olmayan bi motor yandan dokunup beni düşürdü ve 10 - 15 metre sürüklendim polis çağırıcam deyince kaçtı çarpan adam plakasını da alamadım o telaşla neyse asıl söylemek istediğim şudur ehliyeti olmayıp trafiğe çıkıp birinin canına kast etmeyin lütfen aslında o adamı elime bi geçirseydim ağzına bıçağı sokardım ya neyse kaçtı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Ağu 2012
Mesajlar
236
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anladigim kadariyla sen de gececegin seridi kontrol etmemissin neyseki kamyon otobus gelmiyormus gecmis olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst