- Katılım
- 14 Eyl 2007
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaslar,
Tecrubeli arkadaslara bir sorum olucak: Martian 150 im var, 1500 km oldu 155YKR yakiyor km de diger scooterlara gore cok yuksek bir rakam. Sizce bu dusucek mi zamanla yoksa başka bir nedeni mi var?
iYİ SÜRÜŞLER!
Tecrubeli arkadaslara bir sorum olucak: Martian 150 im var, 1500 km oldu 155YKR yakiyor km de diger scooterlara gore cok yuksek bir rakam. Sizce bu dusucek mi zamanla yoksa başka bir nedeni mi var?
iYİ SÜRÜŞLER!