Çok yakıyor ne yapmak lazım?

Katılım
14 Eyl 2007
Mesajlar
4
Merhaba Arkadaslar,

Tecrubeli arkadaslara bir sorum olucak: Martian 150 im var, 1500 km oldu 155YKR yakiyor km de diger scooterlara gore cok yuksek bir rakam. Sizce bu dusucek mi zamanla yoksa başka bir nedeni mi var?

iYİ SÜRÜŞLER!
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Rodajda biraz fazla yakması normal. Ayrıca scooter her zaman diğer makinelerden fazla yakar, bunuda unutmamak gerekir, birde şehir içinde kullanıyorsan ve kasada ağırsa...
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
27
1500km dıo hangı rodaj? :D motoru kullanım seklıne gore deısır benzın mıktarın :)
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
Kullanış tarzın da önemli. Sakin kullanırsan (fazla hızlanma yavaşlama yapmadan) yarı yarıya daha az yakabilir.. -t
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hemen hemen aynı olan storm var bende.Rodajda bile o kadar yakmadı.12ykr civarına rodajdayken çıkmıştı,şimdilerde 6.3lt benzinle tam 200km gidiyor.(bitirene kadar denedim.) 18ytl'lik benzinle 200km net yapınca 9ykr'ye denk geliyor.Bence karbüratöründe veya ateşlemede bir sorun olabilir.Serviste ayrıntılı bir inceleme yaptırmanı tavsiye ederim.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Motorunda bir sorun olabilir arkadaşım. Muhakkak bir servise götür.

Denizciforesight 250 cc, 20 Bhp, ne yaptıysam 4lt/100Km yi geçmedi yakışı. Buna tam gaz TEM de 135-140 süratler dahil:) sabit 100km sürat ile kullanınca 3lt/100km nin altına düşüyor:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst