öncelikle kazayı askari bir durum ile atlatmanız çok devindirici allah birdaha böyle bir durum yaşatmasın.size durupta yardım eden kardeşlerimizide candan tebrik ederim.allah onları korusun.işte motosiklet kardeşliği ve dostluğu birkere daha kanıtlanmış oldu.